(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY YARAB şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY YARAB şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mehaba Cemalettin hocam değerli şair dostum derin duygularla yazılmış etkili ve mükemmel dizelerdi şiirindeki her bir dize.Dost güçlü kaleminden harika bir şiir okudum, kaleminiz daim, yarınlarınız aydınlık olsun ...ayrıca bugün bablar günün ve babası yaşayan ,yaşamayan herkesin babalar günü kutlu olsun ve sizin de efendim.. Saygılarımla.
Bunca verdiğin nimete şükür gerek şükür gerek, Karşılaşılan zahmete sabır gerek sabır gerek, Ey yaratan Rahman bizi narında hoş nurunda hoş, Fakat narından sakınmak, nurunada koşmak gerek.
Cemalettin GÜRPINAR
Yürek dizelerinizi içtenlikle kutlarım... Harika bir yakarıştı Allah'a... Dualarınız bütün islam alemine dua olsun. Tebrikler, Saygılar.
Bunca verdiğin nimete şükür gerek şükür gerek, Karşılaşılan zahmete sabır gerek sabır gerek, Ey yaratan Rahman bizi narında hoş nurunda hoş, Fakat narından sakınmak, nurunada koşmak gerek.
Cemalettin GÜRPINAR
Şiir kaleminizden çok güzel ve harika bir şiir okudum… Şiir yazan yüreğinize sağlık… Selam ve dua. SAYGILARIMLA.
Karşılaşılan zahmete sabır gerek sabır gerek,
Ey yaratan Rahman bizi narında hoş nurunda hoş,
Fakat narından sakınmak, nurunada koşmak gerek.
Üstadım tebrikler gönül gözünüz daim olsun kaleminiz var olsun kutladım selam ve dua ile saygılar