(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ VERDİĞİM GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ VERDİĞİM GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Katıksız aş edeceğim... Kuru olacak lokmalarım göz çukurlarım çöl kumuyla dolacak, zerrelerime ateş sağnakları yer yer yakacak Ve ben hiç gocunmayacağım Seni sevmekle başlayan Yaprak dökümlerime sıkıca sarılıp eşikte oturup bekleyeceğim yolunu gelirsin diye ufukların hüznüne saracağım kendimi ....
Merhaba,sayfanızı ilk kez ziyaret ettim...Şiirinizin acıtan...şaşırtan...saran....iten...ve fakat mutlu eden tadını paylaşmaktan mutlu oldum...Sevgi ne kadar yoğun yaşanırsa,inadına hüznün dozu artar...Ve ayrılıklar sevdayı deli dolu biler...Her keresinde defteri silmeye uzanan el, hüzünlü dizeler döken şiirlerle teselli bulur...Sensizlikler kaçış mıdır?...Bazen "evet"... lakin bu kaçışlar bir labirent gibi hep aynı yere getirir yüreğimizi...Ve orada akşamlar hiç batmaz...Çünki sevgi mantık tanımaz...Duygular zihnimize boyun eğmezler...O yüzden kalbimizin gittiği yere sürükleniriz adeta...
bu vakitten sonra sana gelmek niyedir ki kadın ?
dönmeyeceğim senden vazgeçmelerden ! tıpkı söz verdiğim gibi; unutuldu bende ki o zavallı adın…
Ahh...vazgeçmeler çare olsa...Unuttuğumuzu söylemek, unutmamanın kanıtı değil mi?...Ne var ki...pederşahi duygularımız bizi aşka rest çekmeye mecbur eder...Oysa sevgide gurur olmaz...Mecburluk da...Sevgi koşulsuz...beklentisiz ve sınırsız olmalıdır...Bu, her yüreğin kırmızı çizgileridir...Mecbur olmadığın kadar seveceksin...Özgür olduğun kadar bağlanacaksın...
Şiirinizi paylaşmaktan mutlu oldum...Sevgi,yaşananların ve hissedilenlerin satırlara yansımasıdır...Yaşamak kadar duyumsamak da önemli...Yoksa hissedilenleri anlayamazdık...Şiir ufkumuza güzel pencereler açan şiirin kalemini tebrik ederim...Entellektüel.
Entellektüel tarafından 6/17/2011 5:31:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Birbirinden kıymetli tespitlerle şiiri daha da anlamlı kılan yorumunuz ve sayfama kattığınız zerafetten ötürü teşekkürü büyük borç biliyorum şahsınıza...
sevmek dönülmesi zor bir sözdür aslında ... yalanlar süsler sevmeleri... dönüşlerin başladığı inkar edilir gün gün gün gün söner vazgeçişin gururu.. ve en nihayet hayali kavurur vuslatın..varsa bi gayret yok dersin gelmek yok sana... o gün gelene kadar...sabrın, gücün tükendiği ana kadar..yok dersin..ne dersen de...geri dönersin...
"sevmek dönülmesi zor bir sözdür aslında ..." ..................................................... ..................................................... ..................................................... yok dersin..ne dersen de...geri dönersin...
güneş doğduğunda yeni bir gün başlıyor sevgili yağmurgülü... karanlıkta kaybedilen duygular oluyor; yitiyor, yetiyor bazı şeyler... Derin bir iş çekişte şiir soluyoruz sonra...
"Unutuldu" derken bile unutamadığımızın en büyük şahididir kalbimiz. Düşlerimizde yaşattığımız o paha biçilmez sevdalardan zordur vazgeçmek. Kutluyorum sevgili arkadaşım.
sizi okumak cok keyifli...
sevgimle.....