(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...NAKKAŞ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...NAKKAŞ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimse göremez yâri ben gibi Yâr bende, benden ziyade...
final bana Rahmetli Baris Manco'nun cok sevdigim bir sarkisini animsatti. o güzel insani da anmis oldum sayenizde...
"Yâr" kelimesi siirinize cok güzel mistik bir hava vermis...
ben de cok severim siirlerimde kullanmayi .. son siirlerimde yine yazmistim . fakir dizelerimden bir tutam koysam acaba nasil karsilanirim . pek sevmem aslinda .. istisna olsun .
-------------
mistik bir sedaydı ney’in nağmeleri inim inim inledi sana cennet bana cehennem döne döne avare ateş-i kor ah yâr !...
------
sizi can-i gönülden kutluyorum.......... sevgilerimle...........
ben bu aralar çok sakar oldum biline... tebrik etmek için uğramışken sayfanıza, mausenin aziliğine uğradım affolA. puan butonu 5 tir olması gereken. Neyse rakamlaara bağlı kalmayalım biz. İşimiz hat sanatıyla, nakkaşla bu sabah. Nakkaş büyük usta elbet, tabi birde işlenilesi birde nakş var değilmi. Bİr damla kırmızıyı beyaz bir tabakaya damlattığımızda ucu sivri bir aletle geçiyorken ortasından, birden lale oluveriyor ve yahuttda kalb. Kalbe işlenesi bir damla oluyor sevgili ki, O damla kalpten geçerken devri daim le çoğaldıkça çoğalıyor. Taşıdığı ne varsa üstünde ki taşıdığı çoğunlukla çiçekler oluyor ilk başta, sevinç oluyor. Dört mevsimde solmayan çiçek oluyor. Sevgili rabbimin izni ile nelere kadir oluyor. saygımla. Güzel di.
Öncelikle teşekkür ederim güzel yorumuznuz için,beğenmenize ayrı bir sevindim puanlamanızın kötü olduğuna ayrı, mause un azizliğine uğramasanız sessiz sedasız giderdiniz, bence güzel olmuş :))) saygı bizden sevgiyle kalın...
Yaprakları dökülmez ağaçların,
Çiçekler hep rengarenk
Yanında dört mevsim bahar,kışlar firari...
güzel şiirle birlikte harika dizeler...
yazan yüreğe sağlık..tebriklerimle..