bittimi, geldimi, hiç gelmemesini dilediğim vakit! sahiden ölüyormuyum!
28 inde öğrendim öleceğimi, 2 seneydi bana doktorların biçtiği ömür ameliyatlar kemoterapiler,ağrılı acılı 2 yıl bebeğimi daha doyasıya koklayamadımki ben ona dokunamadan girdi yaşına yavrum... en çokta bu koydu bana, o anne kokusuna hasret bende yavruma...
bitti vakit geldi öylemi? ben her sabah yaşıyorum diye şükrederek uyandım, bu cuma sabahına dek... oysaki her zamankinden daha uyanığım, bedenim bi ton, gövdem bana çok ağır... sahi bittimi bu okunan sela benimmi?
neden soluk alamıyorum neden ağlayan yavrumun başına gitmiyor ellerim.. sahi öldümmü daha 30 undayım yarısına bile varamadım ömrün... şiirlerde yalan söylermiydi... anneler hiç ölürmüydü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNELER ÖLÜRMÜYDÜ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNELER ÖLÜRMÜYDÜ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok üzgünüm....her şeyin başı sağlık ve sağlık sorunu olan herkese acil şifalar dilerim....çok duygulu bir şiirdi...tebrik ederim....kaleminize sağlık.
can lar canı işte şimdi gene aglıyorum..dünyama geldiyim gün ANA MI kaybetmişim...ve çile dolu seneler...ömrüm bitti oldu ama hala ANA kokusunu özlerim ..kimseye çaktırmadan hep aglarım ve asla gülemem artık..GİDENLER DÖNMESEDE gönüldeki yerleri dolmuyor saygılar güller içinde hep aglıyorum
allah gani gani rahmet eylesin tüm analara, sağ olanların evlatlarına anne şevkati merhameti nakşetsin rabbim ,ana kokusuna doyulmuyor vesselam... en merhametliye rabbime emanet olun...
bitti vakit geldi öylemi? ben her sabah yaşıyorum diye şükrederek uyandım, bu cuma sabahına dek... oysaki her zamankinden daha uyanığım, bedenim bi ton, gövdem bana çok ağır... sahi bittimi bu okunan sela benimmi?
neden soluk alamıyorum neden ağlayan yavrumun başına gitmiyor ellerim.. sahi öldümmü daha 30 undayım yarısına bile varamadım ömrün... şiirlerde yalan söylermiydi... anneler hiç ölürmüydü...
....Sözün bittiği yerdir burası.Yoruma hiç gerek yok,çünkü duygu selindeyim şu an. ..Yüreğiniz başka dert görmesin. Saygı ve sevgiyle kalın.
Ayyy okurken içim ürperdiii çok acıı bir durummm Bir annenin yok oluşu ve geride bıraktıgı yavrusu birde ölümü bilerek yaşamakkk Allahımmm kimseye yaşatmasın yarabbimmm...Şiirde çok güzel anlatmışsınız duyguları daha fazla ne konuşulabilirkii içim yandıı Sevgilerimle
sevda hanım bu şiir beni kırk yıl geriye götürdü benim annemde ben ondört yaşındayken aynı hastalıktan kaybettim yorumu ağlayarak yazdım yedi yetim büyüttüm çocuk yaşta
Yüreğine sağlık bu yarayı dizelere döktüğün için şiir bu her şey yakışır Saygılar
evet ölüm acı, ama daha acısı bunu bilerek her sabah uyanmak sevdiklerine güçlü görünmek daha zor rabbim rahmetini merhametini üzerimizden eksik etmesin...