Sırtında kambur yalnızlığı (B)aşı kesilmeyen bir azapla Ne içindeki duvarları delebilmiş Ne hayatın duvarlarından atlayabilmişti Çekilip bir köşeye u-mutsuz Sığınmıştı s/onsuzluğa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(K)ANMAK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(K)ANMAK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün-ışığıyla yıkama derdindeyken gecenin karasını (G)öz-yaşı beyaz izler bırakıyordu Siyahın avucuna. ÇOK ÇOK BEĞENEREK OKUDUM.. GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM
Yüreğimdeki uçurumun kenarına götürdüm seni. Önce sıkıca sarıldım.. Ve sonra tutmamak üzere bıraktım aşağı… Sen kayıp giderken avuçlarımdan öylece baktım arkandan… Zor oldu ama sesin kulaklarımdan silindi başka sesleri duyabiliyorum artık, derken şair onun gözyaşlarında yıkanmak zor olmayacakmı ihanetin gözleri...
Merhaba... -Hey, merhaba... S/onsuzlukta kalan, kandığı ile andığı arasında kesişen duyguların esaretinde, sığınağının bile bilincinde olmayana merhaba. Selam , şiirde saklı kalmış, öznenin sahibine, hani ara ara toplayıp kendini, cürmünün de farkında olmasına rağmen, dünyaya kafa tutma cüretini gösterene. Yada ne bileyim gücünün kifayetsiz kaldığını anlayıpta, sende görürsün bende seni söylemezsem der gibi, En yüceye havale edene derdini.
Okadar çok ayırıcı varki kelimelerde, tut ve çek nereye istersen. Anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna misali. Her telden çaldım bak, hangisi hoşuna giderse onu dinle yada sen leb demeden leblebiyi anlarsın ama ben sana üç d (3D) yide sundum al için gir nerden bakarsan bak . Sonu aynı biten hikayeler gibi. İnsanlar gibi belkide, Kalıptan kalıba girmeyede çalışsalar netice itibariyle bir yerden sonra değişmiyor yada değişemiyorlaar. Ben gibi.... Gerçi uslandım ben. Yarım kalmışlıklar okadar çok fazlaki, tamlamaya güç yetiremeyeceğim kadar. bırak dağının kalsın diyorum şimdi üç tel saçı kalmış adamın kuaföre söylediği gibi. Değişmiyorlar işte, arar ara yayın geliyor belki yüksek yamaçlarımda ama kesintiler net oluşlardan çok daha fazla. Kötü mü asla.. Ben seviyorum hüznü, beni hiç bırakmayan en sadık dostum o. Çok mutlu olsam bile bir zaman, biteceği gelir aklıma ve hüzün misafir olur otağıma. Ben kesin seviyorum hüznü... Göz yaşı olmayanlara gelince, vardır , olabilir bir ihtimal. Lakin okadar çok insan varki yalan yere göz yaşı döken, okdar çok insan varki o göz yaşlarını kendine silah eden ve okadar çok insan varki ağlamaktan utanan. bir laf vaar sonun yazacağım sadece, göz yaşların seni ağlatan kadar alçalmasın... gibi bir şeydi. Ama göz yaşı dökemeyen yoksunlarda var tabi, gününü gün edip yada gününden bri kaç gün sonra stepnesini değiştirir gibi yapan, yada ne bileyim anladınız siz onu. söylenecek o kadr çok şey varki, de konu ile alakası ne değilmi? Saygılarım şiirin sahibine, teşekkürlerimle.
Aklın heykelini diktiler öldürdükten sonra. Yakalanmamak için yaptılar bunu. Örtmek için cinayetlerini. Sunaklar adadılar heykellerine, çiçekler taşıdılar seralardan. Ve bir hayalet olarak yaşamasına izin verdiler bahçelerinde aklın. Köpek kulübesinin yanına yeni bir kulübe yaptılar üzerinde "akıl" yazan. Bahçelerine kimse girmesin diye yaptılar. Çılgınlıklarının duvarında bir levha: "DİKKAT AKIL VAR!"
Ali Ural/ Ejderha ve Kelebek...
Benim Güzel Şairim... Ustanın dediği gibi bir kere soru sormaya başlarsa kendine insan salkım salkım anahtarlar devşirmeye başlar esrarlı bağdan. Ne güzel ki öz ağlar göz ağlar ruhu arındırır Şiiri yazmak kadar ''Sessiz çığlıklarla birilerine sadece harflerin ezgisiyle birşeyler mırıldanmak yürek işidir. Ama şairler bunu en iyi beceren, kendi halinde ama en kendi halinde olmayan sözlerden müteşekkir varlıklardır..''Var olsun kaleminiz kelamınız saygı ve sevgilerimle çok teşekkür ediyorum...
mazlumun ahı istemesede alınıyor bu dünyada cıkmıyor belik o anda görünmüyor azaplar içinde ama zamanın sonsuz çarklarında bugun olmasada elbet alınıyor o ahın intikamı sonunda
Ağlamak aklına gelmeyenler...ya da istediği zaman bu duyguyu hissetmeyenlerden hiç kimseye yarar gelmez..Robot görmek isteyenler yararlanabilir belki....Şiirinizi paylaşmak güzeldi...Çok tebrik ediyorum...Entellektüel.
(G)özyaşı olmayanlar da varmış şu hayatta!
.............en kötüsü bu olsa gerek!!...Enfesti.