(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
küfrün girdiği yerden iman imanın girdiği yerden de küfür kaçarmışne insanlar incinsin ne de sevgiler ölsün siz birbirinizi sevmedikçe iman etmiş olmazsınız iman etmedikçe de cennete giremezsiniz S.a.v kardeşin hazani
Sevmek istiyorum sizleri Karalamadan, yaralamadan sevmek Suçsa sevmek ki, suç benim değil Gidin sevgiyi öldürün, öldürecekseniz...
Çok güzel anlatım SEVMEK SEVMEK hak vergisidir , Sevgi olmasa idi heryer çorak toprağa benzerdi... Hiç bir şeyin tadı tuzu olmazdı değilmi şairem.. Herşey sevgiyle güzelleşiyor anlam kazanıyor, normal hayatta yüzüne bile bakmayacağı birine; onda bulunan bir vasfı yüzünden ilgilenip o güzelliği görüp aşık olunca gözünde başkalaşıveriyor ... Aşk gözü açılınca basiretide bağlanıyor mantıkta kalmıyor...İnşallah yüreğini ve Sevgini hak eden birine aşık olur ve bir ömür mutlu olursun..........................Sevgiler Selamlar...
Teşekkür ediyorum hem yorumunuza hem de temenninize...
Bu şiir çoğulu kapsıyor, yani söz konusu olan aşk değildir... Toplumsal sevgidir. Ayrımcılığa, bir birine nefretle bakan insanlaradır seslenişim. Yoksa "sizler" der miydim hiç...
Aşk mı? Valla ben aşık olabileceğimi hayal bile edemiyorum :)
Hem benim aşklarım bana yetiyor. Çocuklar var, torunlar var, şiir var...
SEVGİYLE DOLU YÜREKLERİN YOLUNUN KESİŞMESİ GİBİ KESİŞTİ YOLUMUZ.ZAMANSIZLIĞIN ENGELİ TÜM ŞİİRLERE YETİŞEMEMEK.BEN TŞEKKÜR EDİYORUM ENGİN GÖNLÜNÜZE VE VAKİT BULDUKÇA OKUYACAĞIMI DA BİLMENİZİ İSTERİM.YÜREĞİMDEN YÜREĞİNİZE SELAM OLSUN. ŞEN KALINIZ SAĞLICAKLA SEVGİLER.
Ne güzel, iki satırlık sıradan bir şiir vesilesiyle sizi sayfamda görmek... Hoş gelmişsiniz, sefalar getirmişsiniz...
Şiirim toplumsal bir şiiri dile getirdi; baktıkça dört bir yanıma ve gördükçe insanların sevgisizliğini, insansızlığını ve birbirlerine nefretler bakmalarını...
Allah sonumuzu hayretsin, başka ne diyem...
Teşekkür ediyorum hem gelişinize hem de sayfama yorum bırakışınıza....
Merhaba, yüreği "ben" duygularından arınmış.... "biz", "onlar" ,"siz" diye acı çeken kalemlere saygılar...Bir gün mutlaka bu duygular hedefine ulaşacaktır...Bir gün mutlaka...Böylesi acıları hissederek...kanayan duygularınız tebrik ederim....Entellektüel.
Mehtap Hanımın yorumu da şiir kadar güzel olmuş...Diline sağlık...Siz başını ezdiğinizi sanıyorsunuz bence...:) Asıl ezilen, (siz olmuşsunu gibi geldi bana da :) ) bizleriz yani...Sevgiyle kalın...
Sevgi sonradan kazanılmaz.Yaratılıştan zerkedilir kalbe...Onun için bazıları daha çok sever bazılarına göre... Bilhassa kadınların sevgisi erkeklere göre daha üstündür ve daha kutsal...Bu yüzden de kadınlara peygamberlik verilmemiştir diyorum...Sevgi ve merhametleri daha engindir zira... Tebrikler alıp götürdü beni mısralarınız... Slm ve sevgiyle..ESRA
siz birbirinizi sevmedikçe iman etmiş olmazsınız iman etmedikçe de cennete giremezsiniz S.a.v
kardeşin hazani