(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTENMEYEN BEBEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTENMEYEN BEBEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEYİDE Kardeşim çok güzel vede çok anlamlı yazmış baksana ne diyor----sevgisizliği doğurdum elleri kokmuyor gözleri güzel bakmıyor dikkat edersek sevgisizlikten hoş görülü olmayandan MESAJLAR VERİYOR YANILMIYORSAM. BENCE ÇOK GÜZEL OLMUŞ Saygı ve selamlarımla şair kardeşim.
canım benim ne oldu nerden geldi aklına bu dizlerler tüylerim rüperdi güler yüzlü aşkım benim rabbim yüzüne hüzün düşürmesin kötü oldum dizlerin yaşanmışsa rabim yar ve yardım çın olsun bebeğim aklım geldi kötü etin beni öpüyorum hüzünle başarılar diliyorum geçmiş olsun .
Dünkü yorumundan bir şeyler çıkartıyorum şimdi ama ilk aklıma gelen olmasından korkuyorum.Ana bir nedeni vardır mutlaka.Lütfen üzülme.Acın acımızdır canım.Sevgilerimi gönderiyorum.
Merhaba, anne her zaman can simidi...Sığınılacak liman....Sevinçlerde de hüzünlerde de...Hayat hep düz değil ki...Zanam zaman yokuşlar...uçurumlar....girdaplar...tuzaklar bizi bekliyor...Çoğu kararları duygusal değil de mantıkla atmak gerek...Akılcı...uyanıkken...Sonuçları elbette vahim olmakta...Bazen de toplumların geldği yaşam standartları insanları robotlaştırabiliyor...Bazı bireyle çocuğun sıkıntılarından korkuyor...Sorumluluk almaktan...rizke girmekten...üzülmekten...hırpalanmaktan...Bazen de ben kavramı ön plana çıkarak;"çocuk yetiştirmekle uğraşacağıma hayatımı yaşayayım" felsefesi önem kazanmakta...Şiirin birden çok çağrıştırdığı altarnatifler var...Sanırım şair elbette bir seçenek yeğlemiştir...Ancak bizim zihnimizde birden çok pencere açtı sanırım...Çok sıradışı ve dikkat çekici...Düşündürdüğü için tebrikler...Emeğe saygılar...Entellektüel.
Anneler zaten işler karışınca akla gelir. Bazı adımlar atılmadan önce ya da masum olduğu halde kem emellere maruz kalındığında oluşan talihsizliklerde, zamanında fikirlerini almak gerek büyüklerin, öyle değil mi!... Dikkat çekici konusuyla bir uyarı niteliğinde şiirdi. Tebrik ederim Can. Gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
beni affet anne, sevgisizliği doğurdum bu yürekte.
Ablammm bu bebekken anlamış yürege kattıgı sevgisizliği peki bu kocaman insanların yüreğe verdiği acı ve sevgisizliği hiç mi anlamazlar acaba.....Canım ablam farklı bir şairemsin sen öpüyorum o güzel yanaklarından...