(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDAMIN DESTANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDAMIN DESTANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
damarlara doldukça arzularımız alev alev harladıkça kor ateşimiz adı konmayan tutkularımız, altın vuruş misali bir bedende yorgun _________düşlerimiz bekler bizi yâr…
yâr, yanımda olmalısın her gece, tüm gerçeklere inat utanmazlığın koynunda doğum gibi, ölüm gibi _______ yok daha ötesi, bundan öte Çok güzel dizeleriniz ve yüreğiniz için kalbimden kırmızı bir kurdela yolluyorum
o gün anladım hüzünlerimden bir buket kucağında karanlık bir gecenin gizeminden yıldızlarla donanmış bir pencereden ay ışığıyla dolacaktın odama ________gelecektin/(gelmeliydin)…
biliyorduk ikimiz de kara kuyuları dikenli telleri yollarımıza döşenen karşı konulmaz bir çekimdi aramızdaki direndikçe daha çok yaklaştığımız ________ve güçlenen yenilgilerimiz…
imkansızlıklar içinde tılsımlı bir büyü ile umarsızca birbirimize dokunuşumuz sana teslimiyetim, bıraktığım özüm sonsuzluk için sonsuza kadar _________sende kalacak olan ben…
yüreğinin işgalinde şiir günlerin ardından bana kalan gözyaşları ile kendime itirafım korktuğum gerçekler ve kaçınılmaz sonumuz iki kişilik özelimizdi _________sevdanın destanında…
sen doldun kanayan yaralarıma, kuytularıma çırpındıkça senle coştu sarhoş yüreğim debelendim sensiz sevda savaşımda, yenildim yorgun düştüm diz(e)lerine _________bunu bir sen bil yeter…
güz gönlümde açan tomurcuklar acıttı canımı ve sevdim bu acıyı, giderek çok, daha çok dağladıkça canımı yakan sevgin yüreğimi anladım ki acı verse de _________senden başka yâr yok…
damarlara doldukça arzularımız alev alev harladıkça kor ateşimiz adı konmayan tutkularımız, altın vuruş misali bir bedende yorgun _________düşlerimiz bekler bizi yâr…
yâr, yanımda olmalısın her gece, tüm gerçeklere inat utanmazlığın koynunda doğum gibi, ölüm gibi _______ yok daha ötesi, bundan öte…
RENGİN ALACAATLI ........................................................... adı destan ve gerçekten sevdaya yazılmış okuduğum en güzel destan..kimin kaleminden mi tabiki RENGİN ALACAATLI.KUTLUYORUM GÖNLÜNÜZÜN FERMANINI...değerli kaleminiz yazıyor biz okuyoruz kurul murul kurdale takmış takmamış önemli değil lütfen bu güzel şiirlerinizsiz bırakmayın bizi şiirden anlayan okuyucu zaten veriyor kurdalenizi...
baki ceylan tarafından 8/29/2007 8:58:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
yüreğinin işgalinde şiir günlerin ardından bana kalan gözyaşları ile kendime itirafım korktuğum gerçekler ve kaçınılmaz sonumuz iki kişilik özelimizdi _________sevdanın destanında… burasını ben daha çok tebrikler. Hasan Öztürk
çırpındıkça senle coştu sarhoş yüreğim
debelendim sensiz sevda savaşımda, yenildim
yorgun düştüm diz(e)lerine
_________bunu bir sen bil yeter…
Tebrikler...