(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonsuzlukta Olmak Seninle.. Ölmeyi Beklemek Nefesin Nefesimde.. Seninle Olmak Bugünlerde Ve Yarınlarda.. Senin Olmadığın Dünler Yaşanmadı Ki Hiç.. Ölmeye Razı Olanlarız Biz Yasaklı Ve İmkansız Bir Aşkın Gölgesinde.. Sessizliğin İçinde Çocuk Gibi Ağlarken Sensizliğe Yinede Seni Anmak Ya Da Daha Çok Batmak Yalnızlığın Derinlerine… İsyanlarımız Gök Gürültüsüyle Birlikte Sağanak Sağanak Yağıyor Bu Kentin Üzerine. .. Vücudunda Benim Bıraktığım İzler Olmalıydı Olmalıydı...Ama Yok İşte Olmuyor Olamıyoorr.. * İsyan Tadında Yalnızlığın Koynunda.. Simsiyah Gecelere Dayarken Başımı.. İşte ben yasaklı sevdayım..
kutlarım sayın hocam..tebrikler güzel bir paylaşımdı..
Seninle Olmak Bugünlerde Ve Yarınlarda.. Senin Olmadığın Dünler Yaşanmadı Ki Hiç..
Ölmeye Razı Olanlarız Biz Yasaklı Ve İmkansız Bir Aşkın Gölgesinde..
Sessizliğin İçinde Çocuk Gibi Ağlarken Sensizliğe Yinede Seni Anmak Ya Da Daha Çok Batmak Yalnızlığın Derinlerine…
İsyanlarımız Gök Gürültüsüyle Birlikte Sağanak Sağanak Yağıyor Bu Kentin Üzerine. ..
Vücudunda Benim Bıraktığım İzler Olmalıydı
Olmalıydı...Ama Yok İşte Olmuyor Olamıyoorr..
* İsyan Tadında Yalnızlığın Koynunda.. Simsiyah Gecelere Dayarken Başımı..
İşte ben yasaklı sevdayım..
kutlarım sayın hocam..tebrikler güzel bir paylaşımdı..