Aşk yaşanırken saklanmaz da Bitiminde yaşanmamış sayılırsa Kopar bende bir dolu duygular Öfkem tariflere sığmaz.
Severken cesur olmak Kaçarken kurtulmakla denk olsaydı Yakalanan aşk sağrısının Tedavisi bulunurdu.
Yok dersler alınmıyor bir türlü Aşk yaralasa da kavuşma umudu bitmiyor Her tarafta sevgilinin gözleri var sanki ... Ve her an dokunulacakmış gibi sevgisi...
Boş yere beklemekle geçer saatler Saati gün, günü ay, ayı yıl kavrar Yıllar hayatı kapsar Hayat yılları içten yaralar...
Yaralı yılların tarihteki izlerinde İnce göz yaşları yakalanır Kan, rüzgar, aşk birbirini kovalar Sevgi masumiyetiyle yargılanır, yargılanır, yargılanır.
Yargılar zincirinde zarif izlere varılır... Ne kışkırtma vardır ne baskı Bir parça paslı anı yürekleri kanatır Kan damlar parçalanan kalplerden.
... Ve insanoğlu aşk yarası almaktan zevk alır olur Bile bile sever, bile bile yenilir "Severek ölmek" der Her şeye değer!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVEREK ÖLMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVEREK ÖLMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkı ben şöyle betimlemiştim. 'Aşk cehennemde yanarken, cennette yaşamaktır. doğan ümit aksel ' Aynı betimlemeyi, aynı duyguları sizde de gördüm ozancan. Demek ki ozan yürekleride birmiş. Tüm esin perileri sizinle olsun.
Her birinize; ayrı ayrı çok teşekkür ederim, güzel yorumlarınız ve var olduğunuz için. "Gönlünüzden geçen tüm güzellikler gerçekleşsin" diyorum, Özlemce... Saygılarımla, efendim.
Severken cesur olmak Kaçarken kurtulmakla denk olsaydı Yakalanan aşk sağrısının Tedavisi bulunurdu. TEBRİKLER ŞAİRE BU ŞİİR BANA İLHAM OLACAK Hasan Öztürk
Yüreğinize sağlık. Satırlarınızdaki güzellikler gönül aynanızdan yansıyan bir demet gül olsa gerek. Tebriklerimle beraber, selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
... Ve insanoğlu aşk yarası almaktan zevk alır olur Bile bile sever, bile bile yenilir "Severek ölmek" der Her şeye değer!.. YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK severek ölmek herşeye değer beş puan
Değerli yorumlarınız için her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim, efendim. İyi ki; varsınız ve şiirlerle donanmışsınız. Okumanızdan onurlandım. Saygılarımla...
Kaçarken kurtulmakla denk olsaydı
Yakalanan aşk sağrısının
Tedavisi bulunurdu...
Çok güzel!!!