---------İzlerini Derin Yaşayanda--------- KİBRİT SUYU
Gözler, eller ve dudaklar Gamzeler şahidimiz olmuş kanımızla İnat o benli dudaklarda sıkışmış Tutarsızlık kastlarda son bulmuş Çıkar çatışması esas olmuş Oysa yaşanılası güzel ufuklar vakti gelmişti akşamlarımıza Bulmacalar yerli yerine oturmuştu... Lehimize Kararlar doğrultulmuş... Aleyhimize Zaman seyir defterini anılarda unutmuş Geleceğe dair düşleri de kararlar yutmuş İftira kol gezer olmuş
Kalemlerin kan kusacağı akla gelir miydi hiç Beklemediğimiz bir an da Mühimsenen operasyonla Heyecanlı bakışlar altında ... Ve alaycı gülümsemelere nezir Kardeş kaçırmaca!!. Akla gelmeyen, hayal edilmeyen... KOPMACA!
Telefonların kopacağını Evlerin zeminini incir ağacının saracağını Kim bilebilirdi başa gelmeden önce YAŞAMA DAİR; Kök yeşili ağaç Yapraklarını döküp, boynunu büküp Zehirlenmenin etkisiyle sararıp çökeceğini bilebilir miydi Gamzeli yapraklar Parmakları boğum boğum Damarlarından gözler, dudaklar, hayatlar oluşturan Tanrı şahit midir acaba Dibine kibrit suyu döküldüğünün?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
---------İzlerini Derin Yaşayanda--------- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
---------İzlerini Derin Yaşayanda--------- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Gülizar arkadaşı kurdelâsından dolayı kutluyorum. Şiirlerinin yürekten gelen dizelerden oluştuğunu bir önceki şiirine yaptığım yorumda belirtmiştim. Hangi formda olursa olsun, eser samimi duygulara dayanınca güzel oluyor. Teşekkürler.
Kim bilebilirdi? Belki de hala bu sorunun yanıtı aranmakta yıllardır..Çok güzeldi sevgili Özlem yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...