Hepsi bu mu? Senin altın üstün… Geç bir yol, geç! Senden çok var Ecza dolabıma muhtaç
Şair-sen(!) Şairliğini bileceksin Kondurtmayacaksın diline Yamuk yumuk Surat ekseninden düşen Sen kılıklı kelimeleri
Şiir, diline yakışmalı önce Ötmemeli lüzumlu lüzumsuz Kazmamalısın da kuyu Allah korusun! Bir de bakmışsın Kuyuda debeleniyor Gaflet uykusu
Aşksa, kırıp ayağını Oturmalı oturduğu yerde Yolgeçen hanı gibi değil Konargöçer hiç değil Yerli yerinde olmalı Aşk gibi aşk Şiir gibi şiir Adam gibi adam olmalı insan!
Şimdi, ilişme hüzünlerime Sızlatma yaralarımı, hüznüm üşür Hüznüm ki, benzemez Senin hüzün dediklerine Gözlerimse gözlerine Bak demedi deme! Ben ağlarsam Yıkılır başına dünya
Uzun lafın kısası Değmediğini bil istedim Gözlerimin sürmesine Gerisi, teferruat…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teferruat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teferruat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana göre büyük bir kıssadan hissedir şiiriniz... Şiiri dilinin fetbazlığına alet edenlere, şiiri ve kalemi fitne ficirine alet edenlere, şiiri maşa sanıp ateş üzre uzatanlara, şiiri meta görüp değer biçmeye ya da aşağılamaya kalkışanlara... Otomatiğe bağlanmış gibi şiiri ATIŞMA YA DA TAŞLAMA olarak küfre batıranlara...
Şiirinde kaleminde, defterinde bir hakkı, hukuku vardır. Asla da kimsenin yürek sesini horlamaya, küçümsemeye ve yazan kalemi kırıp dökmeye hakkı yoktur. Herkes yüreği yettiğince yazar.Yürekse insanların Allah'a en yakın organıdır. Tüm hayatı, sevgileri ve sevdikleri onda saklıdır. Yüreği yıkmak veya kırmak KABE'yi kırmaktan daha vahimdir.
Seviyorum kalemini can. Sakın yazmaktan vazgeçme emi... sevgi ve saygımla.
hüzün şairi tarafından 4/30/2011 1:08:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
"Herkes yüreği yettiğince yazar.Yürekse insanların Allah'a en yakın organıdır. Tüm hayatı, sevgileri ve sevdikleri onda saklıdır. Yüreği yıkmak veya kırmak KABE'yi kırmaktan daha vahimdir."
Nasıl da doğru söylersiniz... Var mı ki bundan başka yazılacak bir söz...
Sevgili Hüzün Şairi, Sevgili Niğmet Yıldız, Ben yazmaktan vazgeçsem bile yazmak benden vazgeçmiyor :)
İçten yorumunuza, cana can katan "can" deyişinize teşekkürlerimle, sevgiler...
guze siirl...
sevgi/saygi