Hayatın acı verici vahşeti gözlerimin önünde, Zamansız silah sesleri kulağımın dibinde. Dünyanın çivisi çıkmış, herkes kendi günahı içinde, Dost dediklerimiz bizi sırtımızdan vurur herseferinde.
Ölüm artık bir korku olmaktan çıkmış dinde, Değişen bir şey dok dünyada dünde bugünde. Çıkarlar, kardeşliğimizin önüne geçmiş yıllar öncesinde, Yanımızda sandıklarımıza üzülürdük bırakıp gittklerinde.
Canımı alacak olan azrail plan yapma kendi içinde, Biz istersek gömeriz seni mezarın en dibinde. Ölüm korkusu içine düşer seninde, Öldürmek istiyorsan dururum bir dağ gibi önünde.
Oyun oynadın asırlarca, saklandın bir fare deliğinde, Lanet olası kininde boğulup gidersin birgün sende. Mezardan çıkar yine öldürürüz seni, ölmem dediğinde, Sabret bir gün gelir o soğuk demiri hissedersin beyninde.
Ölüm bir hobi olmuş senin için zevkinde, Acı çekenleri görmek sevindirir seni herseferinde. Biz dostuz deyip öldürdünüz masumları mutlulukları içinde, Bağırdınız özgürlük diye, savaş yaptınız kan gölünde.
Fırtına olup estiniz, Rüzgarınızı savurdunuz dünya üzerinde, İftiralarla astınız iyileri iyilikleri içinde. Çevremize bir duvar örüp hapsettiniz bizi bizim içimizde, Yoksaydınız bizi bizim dünyamızda herseferinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSİMSİZ DÜŞMANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSİMSİZ DÜŞMANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ASLINDA ADI DA BELLİ BU NAMUSSUZLARIN, SANI DA . HER SEFERİNDE ÖZGÜRLÜK, DEMOKRASİ ADIYLA GELDİLER GİTTİKLERİ HER YERİ KAN GÖLÜNE ÇEVİRİP, MASUM İNSANLARI; KADERİYLE , MEÇHUL AKİBETİYLE BAŞ BAŞA BIRAKIP KAÇTILAR. ŞİMDİ BU SEBEPSİZ VE ANLAMSIZ SAVAŞA KATILAN KENDİ ASKERLERİ BİLE KENDİ İÇ HESAPLAŞMASIYLA BAŞBAŞA KALIP KİMİSİ AKLINI YİTİRDİ, KİMİ HALEN TEDAVİ GÖRÜYOR... DÜNYA'NIN JANDARMALIĞINA SOYUNAN AMERİKA ÖNCE KENDİ İÇİNDEKİ HALKLARIN ÖZGÜRLÜĞÜNÜ VERSİN, YILLARCA TECRİT ETTİĞİ KILIDERİLİLERE HAK VERSİN, YILLARCA ARKA SOKAKLARDA GÖRMEMEZLİKTEN GELDİĞİ SİYAHLARA YAŞAM HAKKI TANISIN... YILLARCA FİLİSTİNİ KISKACINCA KIVRANDIRAN YAHUDİLER KENDİLERİNİN SOYKIRIMA UĞRADIĞINI HAYKIRARAK MEYDANLARA ANITLAR DİKERKEN, ATTIĞI HER SAPAN TAŞINDA ÜLKESİNİN ÜZGÜRLÜĞÜNÜ GÖREN FİLİSTİNLİ ÇOCUĞU SIRTINDAN VURURKEN ACABA BUNUN DA ÖZGÜR YAŞAMA HAKKI VARDI DİYE NEDEN HİÇ DÜŞÜNMÜYOR. BİZ BİLİYORUZ DÜŞMANIMIZI, ADI DA BELLİ BU SOYSUZLARIN, SOYADI DA HALA AMAN İLİŞKİLER SICAK KALSIN DİYEREK SUYA SABUNA DOKUNMAYAN BÜYÜK ORTADOĞU PROJESİ EŞBAŞKANLARI UTANSIN.
ÇOK GÜZEL BİR KONUYU KALEME ALMIŞSINIZ. SEVEREK, BEĞENEREK OKUDUM. İÇİM BURUK, BİR YANIM HÜZÜN KALDI AMA OLSUN, KARDEŞİMİN KALEMİNDEN BU GÜZEL ŞİİRİ OKUMAK BİR O KADAR DA MUTLU ETTİ BENİ. ELİNE, KALEMİNE VE O KOCA YÜREĞİNE SAĞLIK.
ASLINDA ADI DA BELLİ BU NAMUSSUZLARIN, SANI DA . HER SEFERİNDE ÖZGÜRLÜK, DEMOKRASİ ADIYLA GELDİLER
GİTTİKLERİ HER YERİ KAN GÖLÜNE ÇEVİRİP, MASUM İNSANLARI; KADERİYLE , MEÇHUL AKİBETİYLE BAŞ BAŞA BIRAKIP KAÇTILAR.
ŞİMDİ BU SEBEPSİZ VE ANLAMSIZ SAVAŞA KATILAN KENDİ ASKERLERİ BİLE KENDİ İÇ HESAPLAŞMASIYLA BAŞBAŞA KALIP KİMİSİ AKLINI YİTİRDİ, KİMİ HALEN TEDAVİ GÖRÜYOR...
DÜNYA'NIN JANDARMALIĞINA SOYUNAN AMERİKA ÖNCE KENDİ İÇİNDEKİ HALKLARIN ÖZGÜRLÜĞÜNÜ VERSİN, YILLARCA TECRİT ETTİĞİ KILIDERİLİLERE HAK VERSİN, YILLARCA ARKA SOKAKLARDA GÖRMEMEZLİKTEN GELDİĞİ SİYAHLARA YAŞAM HAKKI TANISIN...
YILLARCA FİLİSTİNİ KISKACINCA KIVRANDIRAN YAHUDİLER KENDİLERİNİN SOYKIRIMA UĞRADIĞINI HAYKIRARAK MEYDANLARA ANITLAR DİKERKEN, ATTIĞI HER SAPAN TAŞINDA ÜLKESİNİN ÜZGÜRLÜĞÜNÜ GÖREN FİLİSTİNLİ ÇOCUĞU SIRTINDAN VURURKEN ACABA BUNUN DA ÖZGÜR YAŞAMA HAKKI VARDI DİYE NEDEN HİÇ DÜŞÜNMÜYOR.
BİZ BİLİYORUZ DÜŞMANIMIZI, ADI DA BELLİ BU SOYSUZLARIN, SOYADI DA
HALA AMAN İLİŞKİLER SICAK KALSIN DİYEREK SUYA SABUNA DOKUNMAYAN BÜYÜK ORTADOĞU PROJESİ EŞBAŞKANLARI UTANSIN.
ÇOK GÜZEL BİR KONUYU KALEME ALMIŞSINIZ. SEVEREK, BEĞENEREK OKUDUM. İÇİM BURUK, BİR YANIM HÜZÜN KALDI AMA OLSUN, KARDEŞİMİN KALEMİNDEN BU GÜZEL ŞİİRİ OKUMAK BİR O KADAR DA MUTLU ETTİ BENİ.
ELİNE, KALEMİNE VE O KOCA YÜREĞİNE SAĞLIK.