Gitmek gerekli dostlar, geride kalsın hayat, Çağrı ki yüce yerden, o çağrıya uyulur, Hiçbir şey gizlemeden gitmeli rahat rahat, Tek bir sır da gizlense orda mutlak duyulur.
Bu artık son yolculuk, gayet sakin olmalı, Uhrevi güller açıp dünyeviler solmalı, Uçup giden o ruha vuslat şevki dolmalı, Gereksiz olan beden şimdi ruhtan soyulur.
Beden artık toprakta onun derdi bitmiştir, Yıllardır misafiri ruh da uçup gitmiştir, Arkada kalanlarsa bir gayyada yitmiştir, Ruhun hiç haberi yok, o yoluna koyulur.
Bu yol tek yere çıkar, daha hiç sapılmamış, Bir ışık ki tasviri henüz hiç yapılmamış, Hiçbir ruh yoktur orda cezbeye kapılmamış, Vuslat denilen şeye o ışıkta doyulur. Muammer AKMAN
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLCULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLCULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirini her bakımdan beğendim. İnsanoğlunun ortak macerasını çok vurucu, gönülden yakalayaıcı, biraz da yaralayıcı bir üslupla anlatmışsın. Çok duygulandım -yaşlanıyorum galiba:)))- Tabii ki bu şiir daha çok orta yaş ve daha yukarıdaki yaşlarda olanlar için yazılmış. Tesirinin bu yaş gruplarında daha fazla olması tabiidir. Tesirinde kaldığım için mi güzel dedim; hayır, güzel olduğu için tesirinde kaldım ve bu yüzden güzel dedim. Biliyorum, sen gerçekten iyi bir şairsin ve senin gerçek şiirin bu. Bu demek değildir ki, her yazdığın şiirde bu başarıyı yakalayacaksın. Biliyorsun ki herkes zirveyi bir kere yakalar. Bu şiir bir zirve de değildir; ama zirvenin ne kadar yüce olabileceğini -şairliğin açısından- göstermesi bakımından önemlidir.
Tebrikler sevgili kardeşim, yazmaya devam...
Sevgiler...
cinar39 tarafından 8/24/2007 9:23:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
arkadaşım senin şiirlerini zevkle okuyorum. çok güzeller. yolların eşliğinde hayatı anlatmışsın. bende demiştim ya bir şiirimde ta Adem'den beridir yolcudur yoda kullar bir gün gelip bitecek bitmez sanılan yollar. sevgi ve saygıyla kardeşim.
Bu artık son yolculuk, gayet sakin olmalı, Uhrevi güller açıp dünyeviler solmalı, Uçup giden o ruha vuslat şevki dolmalı, Gereksiz olan beden şimdi ruhtan soyulur.
saygılar