(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT BAKİYEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT BAKİYEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AHHHHHHH Tırcı kardeş ahhhhhh kızdığım diğer tırcılarda sizi haşlamak istemiyorum sizinle sayfa arkadaşıyız ben diyorumki o büyük arabayı kullanmak o kadar tekerleğin üstünde gitmek kolay değil ama tırcıların hayat bakiyelerinin zararda geçtiğini sanmıyorum darılmayınızda:)) arkadaşlarım tırcılarla evli vede mutsuzlar
Meslekten önce insanlık önemli, Kim ne iş yaparsa yapsın Kulluk bilincini yitermemek lazım, İnsan nefsine uyduğu zaman her yerde ve işte kötülük yapabilir;
Rabbim bizi iyi insanlarla karşılaştırıp, Hayat bakiyemize artı'lar katmayı nasip etsin.
Beşikten mezara ömrüm zararda HAKK'A ULAŞIR Geçtiğimiz yolda izimiz kalır Can toprak olsada özümüz kalır ------------- kalplere vurulan Hakk’ın mühürü kalır mustafa-sade.doğru söyler özümüz, sözümüz Hakk’a ulaşır. Değerli dostum HAKK'A ULAŞIR da oldugu gıbı harıka tebrik ediyor kalemin daim olmasını diliyorum. Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Mustafacığım bunlar ne güzel dizeler böyle. Çok güzel bir eser. Tebrikler ediyorum. Rab'bim tevbeleri kabul edendir biliyorsun. İnşallah mekanlarımız cennet bahçesi olur. Alkış ve selamlarımla.
değerli kalem dostun bu güzel içten dizelerini kutlarım.yazdığı bu güzel eseri bizlerle paylaşması büyük incelik.kutlarım tebriklerim yürekten saygılarımla.
bizim hayatımızı bizim hayat hikayemizi yazmışsın sanki hep aynı minval üzereyiz tefekkür ettiren harika şiirini tebrik ediyorum selamlar hürmetler üstad
Sebatım olmadı hiç bir yararda Geçmedi üç günüm aynı kararda Beşikten mezara ömrüm zararda Dünyada kazancım karında kaldı. ********************** Sıfıra sıfır, elde var sıfır... Keşkelerin blançosu eşittir hayat bakiyeniz mi acaba, yoksa!?.. Düşündüren, çok başarılı bir çalışma. Efendim, kutluyorum kaleminizi ve yüreğinizi...
karacaoğlandan dizeler okur gibi oldum son derece başarılı bir calışma kutluyorum bu güzel yürek sesini ... emeğinize sağlık olsun şiir dostu tebrikler
Bunu ve diğer şiirlerinizden bazılarını az önce okudum hepsi birbirinden güzel ve sıradanlık yok. zevkle ve feyz alarak okudum. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
MERHABA AABLACIĞIM NE GÜZEL BİR ANLATIM ŞİİR YÜREĞİN SESLENİŞİ NASILDA DÖKÜLMÜŞ O GÜZEL YÜREĞİNDE İNCİ TOPLAR GİBİ TOPLADIM BU GÜZEL SÖZLERİ SAYFANDAN ABLAM YÜREĞİN VAROLSUN SEVGİ İLE KAL HOŞÇAKAL
Dağlar kadar günah dünya hediyem Ben yaptım, ben ettim, kime ne diyem İşte böyle dostlar hayat bakiyem Tövbem fiğanımn zârında kaldı.
tövbe bir dönüm noktasıdır bir daha aynı yere dönmemecesine ve aynı havayi solumamacasına....figan ve zar ise kabulü için bir teminattır güzeldi...kutluyorum dost kalemi selam ve saygılarımla
Dağlar kadar günah dünya hediyem Ben yaptım, ben ettim, kime ne diyem İşte böyle dostlar hayat bakiyem Tövbem fiğanımn zârında kaldı. ....Çok güzel ve anlamlıydı dizeler.Yüreğinize sağlık.tebrikle,saygımla.
Yürek dizelerinizi içtenlikle kutlarım, İçeriği mana ve anlam doluydu... Düşünen gönül pınarlarınız hep çağlasın... Selamlarımla... Sevgi ve saygı ile...
ANLAM DERYASINDA BİR İÇ MUHASEBESİYDİ... AKIŞ,AHENK,ÖZENLE SEÇİLMİŞ AYAK VE UYAKLAR HEPSİ HEPSİ USTA İŞİYDİ.SEVEREK VE HAZLA OKUDUM. KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT