(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kumdan Gitar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kumdan Gitar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emek ürünü ve içsel bir derinlikle içinde bulunduğumuz zamanın, dünyanın keşmekeşliğini farklı, etkili bir biçimde ele almış güzel bir şiir okudum... Kaleminizi kutluyorum...Selam ve saygılarımla...
Aşkı yaşayarak öğrenmedik biz. Onun gizli sancılarını yüreğimizde hissetmedik. Aşk, içimizde kapanması zor yaralar açmadı bizim.
Çünkü aşk bize hiç uğramadı.
Eski sevda masallarını dinledik büyüklerimizden ya da kitaplarda yazılanlardan ve çizilenlerden.
Onun üzerine yazılmış nice destanlar dolandı dillerden dillere, ağıt olup yükseldi yüreklerden gökyüzüne.
Belki bakışta alevlendi belki de küçücük bir sözde, bir dokunuşta, bir tende…
Ama bizde olmadı hiçbir zaman o alevler, bizim yüreklerimizi dağlamadı.
Çünkü aşk bize hiç uğramadı.
Şiirler dinledik şairlerden. İçimize hüznün gölgesi düştü. Ellerimizde soluverdi bütün kan kırmızı güller. Aşkı anlamaya yetemedi bazen kelimeler.
Bir aşk şarkısı düştüğünde dilimize sıcacık duygulardı kaplayan benliğimizi. Düşlerimizi zorlayan bir kadının bir erkeğe ya da bir erkeğin bir kadına olan aşkıydı.
Nasıl başlardı ilk duygular?
Bir şimşek nasıl çakıverirdi aniden?
Aşk nasıl damlayıverirdi bir yüreğe?
Akışkan bir şey miydi? Bulunduğu ortamın şeklini mi alırdı? Bilemedik. Sadece seyrettik aşkı ve nasıl yaşandığını.
Çünkü aşk bize hiç uğramadı.
Nasıl elleri titrerdi insanın ya da yüreği nasıl delice çarpardı? Aşk denilen şey bir iç sızısı mıydı? Geceleri insanı uyutmayan bir baş belası mıydı?
Bilemedik, tıpkı dudaklarda ya da bakışlarda başlayan yangının yürekleri nasıl ele geçirdiğini bilemediğimiz gibi.
Belki de hiç bilemeyeceğiz ama beklemeye devam edeceğiz inatla, belki bir gün kapımızı çalarsa diye.
işte ! içler acısı bir yenilgi daha yine eden kazandı ya . . .
kazandımı bilmem kaybettimi terkedilen soru sorular beyinde acı bir cınlama ayak altında kalmış kalan ağlamaklı iniltileri göğü deler gibi ama sesiz sesiz kimseler duymadan
harikaydı şiir gizemlim yine gizemli yine hüzünlerde sevgiler.
ayak altından çekilin çekilin s/inmesin barut sînenize intihar kokulu nefesler volta atıyorken adım başı kaldırılmaz naaşları
işte ! içler acısı bir yenilgi daha yine eden kazandı ya . . .
çok güzeldi...finali de çok beğendim...eden bulur densede...eden çok kolay bulmuyor..ne yazık ki...ama yinede ilahi adalet er geç mutlaka tecelli edecektir...umutlu olmak lazım..kutlarım sevgiler..
Kaleminizi kutluyorum...Selam ve saygılarımla...