(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ayrılamam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ayrılamam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİR NEDİR? i sormak lazım şairine....yazdığı metin dahi olabilir değil zira düz metin dahi mutlaka bir ritim bir ses bir kurgu gerektirir...sanıyorum şiir kaygısından çok mesaj odaklı tümceler kümesi...imge yok, ritim yok, ses yok, kurgu yok kısacası EMEK YOK...benim ve edebiyatın normları gereği bu metne şiir demek kesinlikle hatadır....işin en garip tarafı 17 tane yorum yazılmış bu metne ve bir allahın kulu da çıkıp bunları söylememiş tam tersine güzel harika tebrik kutlama vs vs vs gibi sahte yaklaşmışlar...edebi kirliliği oluşturan ne yazık ki bizlerin sahte yüzleri ve sahte yorumları....neden dürüst olunamıyor anlamak mümkün değil....dilerim dostane yazdığım bu eleştiri şairini sinirlendirmez..zira şiir " ciddi bir iştir" asla hafife alınamaz....
Kıymetli şair, şiirinizi yeni okudum. Çok güzel ve anlamlı bir şiir. Şiir tadında derlerya...İşte öyle...Şiir tadında bir şiir okudum. Elinize, yüreğinize sağlık...En içten sevgi ve saygılarımla...Zekeriyya Bican(MühŞair-Yazar) Ben de eski bir şiirimi bu gün kaydettim. " BEKLİYORUM BELKİ GELİRSİN DİYE" Adlı bir şiir. Bu şiirimi yüzlerce site de adımıyazmadan yayınlamışlar. Buna da üzüldüm. Antoloji com. da ve Şiir kitaplarımdan alıyorlar, ama bir isim eklemeyi unutuyorlar. Gerçi çok da önemli değil, ama insanlar emeğe ve şairine saygı duymalı diye düşünüyorum...Gözlerinizden öper, başarılar dilerim...
Zekeriyya Bican tarafından 11/28/2007 11:27:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zekeriyya Bican tarafından 11/28/2007 11:29:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dinle aşkım dinle, Rüzgarlar fısıldaşıyor yine bu gece Ve yine yıldızlar Çıkmamış yüm şehvetiyle gökyüzüne Onlara kıskandırma hissi tattıran senden Ayrılamam güzelim,ayrılamam Seviyorum seni gözlerimi kırptığım kadar Hislerim , Sonbahardaki ağaçların yapraklarını dökmesi misali Taşıyor yine Gözlerim seni arıyor unutulduğunu bile bile Nerelerdesin ! Çığlıklarımı duymuyor geceler Ayrılamam güzelim ayrılamam senden SİZE AYRILIN DİYEN KİM ? YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK YAZMAK SİZE YAKIŞIYOR
Gözlerim seni arıyor unutulduğunu bile bile Nerelerdesin ! Çığlıklarımı duymuyor geceler Ayrılamam güzelim ayrılamam senden . güzel dizeler. kutlarım sevgiyle kal.
Gözlerim seni arıyor unutulduğunu bile bile Nerelerdesin ! Çığlıklarımı duymuyor geceler Ayrılamam güzelim ayrılamam senden . güzel dizeler. kutlarım sevgiyle kal.
Ayrılık olmasa kavuşmak ta olmaz şaire gündüzün olabilmesi için gecenin olması şarttır çok duygusal anlamlı bir şiir vuslata ermeniz dileğiyle /saygılar
Üregül tarafından 3/23/2008 3:35:10 PM zamanında düzenlenmiştir.