(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gİdİşİn şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gİdİşİn şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreği bavula ne zaman doldurabiliriz ki ? Giden sevgili olsada kalan biz değil miyiz ? Gidene el sallarken karın boşluğuna ayrılığın hançeri saplanmaz mı ? Ve belkiler yeşertmez mi ayrılık denilen sarmaşığı ?
Yalın bir anlatım ve yürek dolusu sözler ... Sevgiyle kalın . Tebrikler...
Bu güzel şiir için kutlarım sizi..Paylaşımınız için sağolun.. Su gibi, akıcı, içeriği ve duyğu derinlği olan bir şiir.Yüreğinizden sevgi eksilmesin..Hoşçakalın
sevginin gerçek ve derinden olanı verilince sevilene işte bu kadar yalnızlık hemde kara bir yokluk kalıyor sevene.ve en acısıda gidenin bu gerçek sevgiyi yitirdiğini bilmeden yaşadığını sanırken aslında sürdüğü zavallı yaşamın farkında olmaması.bu harikulade dizeler de en anlamlı sevgiyi verdiniz.saygılar.
tutankamon06 tarafından 1/25/2009 10:17:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Derin bir özlem daha etkili ifade edilemezdi herhalde bu kadar duru ve sade bir dille... Çok uzun bir araydı Irmak hanım, Yine çok güzel bir şiirle geldiniz... Yürekten kutluyorum, selamlar, saygılar...
aslında ara vermek iyi bir şey değil hayat telaşesinden tekrar gelince kalemim tökezliyor gibi misal bu şiirde ben yokum yapamadım yazamadım kaldım öylece istediğim gibi olmadı yine de değerli yorumunuz beni çok mutlu etti,iyiki varsınız
Giden sevgili olsada kalan biz değil miyiz ?
Gidene el sallarken karın boşluğuna ayrılığın hançeri saplanmaz mı ?
Ve belkiler yeşertmez mi ayrılık denilen sarmaşığı ?
Yalın bir anlatım ve yürek dolusu sözler ...
Sevgiyle kalın .
Tebrikler...