(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Kıvılcım taneleri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Kıvılcım taneleri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O sol taraftaki yükü,ne de güzel tasvir etmişsiniz...Hüznün sessiz avazları,dizeleri boyamış,sevdanın hasretiyle...Tebrikten de öte,dizelerinizdeki imgelerin ustalığına diyeceklerim...Yalnız,kalp ve yürek eşanlamlı kavramlardır.Yüreğimden sözcüğü yerine, gözlerimden olmalı...Aynı anlamı karşılayan kavramlar,iki dizede üstüste farklı iki eylemi ,aynı anda gerçekleştiremez...
saba rüzgarı tarafından 8/15/2007 1:30:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu gece sol tarafımdaki yük Beni , Geçmeyen zamanlar kervanındaki yolculara katıyor... Kalbimin içini yakan kıvılcım taneleri Yüreğimden süzülen iki damla yaşla birleşiyor Dudaklarımdan çıkmak istemeyen hecelerim Beni sensizlikle, sessizlikle başbaşa bırakıyor Diyorumya sol tarafımdaki bir yük işte...
Bu gece sol tarafımdaki yük Beni , Geçmeyen zamanlar kervanındaki yolculara katıyor... Kalbimin içini yakan kıvılcım taneleri Yüreğimden süzülen iki damla yaşla birleşiyor Dudaklarımdan çıkmak istemeyen hecelerim Beni sensizlikle, sessizlikle başbaşa bırakıyor Diyorumya sol tarafımdaki bir yük işte...
Yüreğimden süzülen iki damla yaşla birleşiyor
yürek ağladığı zaman nedebilirki paylaşımınız için teşekkürler