Çağdaş örtü. Açık saçık, Vicdan, cüzdan. Makam mevki, Adalet kurban. Ahlak, helal haram, Çağdışı kafa gericilik tamam, İşini bilen bilmeyen, kim keriz… Secdeli, secdesiz... Aç kalmaz. Mecbur yeriz, Yatak yorgan, yol üstü çimen, Biz bize benzeriz… Dürüstü kov, hırsıza tac, İnsanlık insana muhtaç..
Ya Çocuklar;
Günahsız, saf taze kuzucuklar, Ateş olur, zamane yorganlar, Gün gelecek sizi de bozacaklar, İslam dünyası mı vatan, yandınız, Filistin’de siyon canavarları, Babanız, belki siz kucakta kurşunlanırsınız.. Irakta Amerikan bombaları… Bebek kolu koparır, kahpece vurulursunuz…. Kim Bilir, uşaklıkta nasibiniz varsa, Turnayı gözünden vurursunuz..
İnsanlık kuruş kuruş, Hak haklı, Adalet ve saygı, Çarşaflar, buruş buruş, Durup durup savrulursunuz… Acırım ağlasam diner mi kaygı, Doğmayın ne olursunuz... Ağu.07
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya çocuklar-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya çocuklar-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya çocuklar, İnsanlık kuruş kuruş, Hak haklı, Adalet ve saygı, Çarşaflar,buruş buruş, Durup durup savrulursunuz… Acırım ağlasam diner mi kaygı, Doğmayın ne olursunuz...
"............. Ya Çocuklar; Günahsız,saf taze kuzucuklar, Ateş olur,zamane yorganlar, Gün gelecek sizide bozacaklar, İslam dünyasımı vatan, yandınız, Filistinde siyon canavarları, Babanız, belki siz kucakta kurşunlanırsınız.. Irakta Amerikan bombaları… Bebek kolu koparır,kahpece vurulursunuz…. Kimbilir, uşaklıkta nasibiniz varsa, Turnayı gözünden vurursunuz.."""
Çok düşündürücü ve harika bir şiir. Tebrikler dost kalem. Selam ve saygılarımla
Hakikatli ve muazzam yazmışsınız ki; diğer şiirlerinizi de okumaktayım tıpkı yazılarınızı okuduğum gibi, onlar da gerçeğin ta kendisi. Tebrik ve teşekkürümü kabul buyurunuz lütfen. Saygılarımla, efendim.
Ya çocuklar, İnsanlık kuruş kuruş, Hak haklı, Adalet ve saygı, Çarşaflar,buruş buruş, Durup durup savrulursunuz… Acırım ağlasam diner mi kaygı, Doğmayın ne olursunuz...
kalemine yüreğine sağlık dostum zaman zaman bende ne olur çocuklar doğmayın bu dünyaya ne için geliyorsunuz demişimdir YAZMAK SANA YAKIŞIYOR HELALİNDEN 5 TAM PUAN
Ya çocuklar, İnsanlık kuruş kuruş, Hak haklı, Adalet ve saygı, Çarşaflar,buruş buruş, Durup durup savrulursunuz… Acırım ağlasam diner mi kaygı, Doğmayın ne olursunuz...
Ya çocuklar, İnsanlık kuruş kuruş, Hak haklı, Adalet ve saygı, Çarşaflar,buruş buruş, Durup durup savrulursunuz… Acırım ağlasam diner mi kaygı, Doğmayın ne olursunuz...
Ya çocuklar, İnsanlık kuruş kuruş, Hak haklı, Adalet ve saygı, Çarşaflar,buruş buruş, Durup durup savrulursunuz… Acırım ağlasam diner mi kaygı, Doğmayın ne olursunuz
Çocuklarımız ağlamasın mutlu olsun onlara öyle güzel zemin hazırlamalıyızki hiç dert keder yüzü görmesinler en önemlisi Atatürk çoçukları olarak onlar belki bizden daha çok sahip çıkarlar Vatanına Tebrikler sevgili dost
Ya çocuklar, İnsanlık kuruş kuruş, Hak haklı, Adalet ve saygı, Çarşaflar,buruş buruş, Durup durup savrulursunuz… Acırım ağlasam diner mi kaygı, Doğmayın ne olursunuz... TEBRİKELR ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA
Çocuklar masumiyetin belirtisi olmakla beraber geleceğin farklı şekiller almış biçimleri de olabilirler.Tabi ki verilecek eğitim ,çevre,anne-baba gibi faktörlerin etkisiyle ama ben ülkemin çocuklarının atisinin aydınlık olacagına inanıyorum.Sizin şiirinizde de bu duygular hakim.Hamasi duygularla beraber didaktik boyutta önem kazanmış şiire idealizm yüklenmiş hoş bir mahiyet arzetmiş.Tebrik,taktir ve selamlarımla efendim..
Çağdaş örtü,açık saçık, Vicdan,cüzdan. Makam mevki, adalet kurban.. Ahlak helal haram, Çağdışı kafa gercilik tamam, İşini bilen bilmeyen ,kim keriz… Aç kalmaz.mecbur yeriz, Yatak yorgan,yol üstü çimen, Biz bize benzeriz… Dürüstü kov,hırsıza tac, İnsanlık insana muhtaç..
gözlerinden korku akar ne bet kalmış ne beniz boğazı sıkılarak susturulmuş son geniz. belki de yükselecek göğe doğru başları biraz sabırlı olup onları üzmezseniz.
sevgili arkadaş, 5 dakikalık zevk için harcanan hayatların öyküsünü canlandırdık gözlerimizde. resimle de uyum içinde güzel bir şiirdi sergilenen. kalemine yüreğine sağlık.
İşte yürek güzelliğini satırlara yansıtan bir şiir. Gönlünüzde ne kadar çok ışık olduğu satırlardan okunuyor. Bu güzellikler devam eder inşallah. Rabbim yâr ve yardımcınız olsun. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Güzel yüreklilerin çoğalması dualarımla...
Ya çocuklar, İnsanlık kuruş kuruş, Hak haklı, Adalet ve saygı, Çarşaflar,buruş buruş, Durup durup savrulursunuz… Acırım ağlasam diner mi kaygı, Doğmayın ne olursunuz...
Ya çocuklar, İnsanlık kuruş kuruş, Hak haklı, Adalet ve saygı, Çarşaflar,buruş buruş, Durup durup savrulursunuz… Acırım ağlasam diner mi kaygı, Doğmayın ne olursunuz...
BAŞARILI BİR TAŞLAMA YÜREĞİNİZE SAĞLIK KALEMİNİZ DAİM OLSUN
İnsanlık kuruş kuruş,
Hak haklı, Adalet ve saygı,
Çarşaflar,buruş buruş,
Durup durup savrulursunuz…
Acırım ağlasam diner mi kaygı,
Doğmayın ne olursunuz...
çocuklar kıyılmayası tek canparelerimiz tebrikler