(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güzel bir şiir... Neye yarar seni getirmeyen çiçek, Açan lale, gelen bahar... Getirse de bana güzel yarınları, Sıcakları... Sevmiyorum sensiz baharları! Baharınız her daim sizinle olsun. Yüreğinize sağlık...
Benim memleketimde bahar; Sevgilimin gelmesiyle başlar. Tüm çiçekler, Onun gülümsemesiyle açar. Güneş bir başka parıldar, Saçlarında. Doğa bir başka yeşildir, Gözlerinde. Benim memleketimde bahar, Sevdiğimdir..
oncelikle sunu soylemeliyim ki bu icten dizeleriniz beni cok etkiledi.Acaba kisinin butun benligi ile yasadigi kara sevdalar var midir gunumuzde?yuregin en acimasiz anda boynunu buktugu...Firtinalarin var oldugu,doga ile butunlesen asklar....gercekten cok guzel olmus,ellerinize saglik=)
gönlümde bir canlılık oluyor, çiçekler açıveriyor böyle duru şiirlerle karşılaşıverince... Çınar Göle şiirleri hep böyle değil mi zaten?.. kutlu/yorum efendim.
Neye yarar seni getirmeyen çiçek,
Açan lale, gelen bahar...
Getirse de bana güzel yarınları,
Sıcakları...
Sevmiyorum sensiz baharları!
Baharınız her daim sizinle olsun. Yüreğinize sağlık...