(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
IŞIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
IŞIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba yüreğine ve kalemine sağlık değerli şairem şiir harika ve şiire yürek, hasret dolmuş....her şeye rağmen şiir çok güzeldi..Zevkle okuduğum güzel bir çalışma ve anlamlı bir şiirdi.... Saygılarımla
Şirin Şairem, ne güzel de söylemişsin....''kıskanç güneş.....sevdiceğimin gözlerinden.....ışığını çalmış '' Doğrudur....Çünkü hiç kimse sevdiğimiz kadar güzel ve sıcak ba-ka-maz... KUTLUYORUM minik ve anlamlı şiirini. Selam ve sevgilerimle....
Güneş sevdiğinin gözlerinden çalmıştır ışığı... Söz olarak kısa fakat anlamca büyüktü şiir. ''Sevginin girdiği hey şey büyümeye mahkumdur.''nilkurt. SEVGİLERİMLE ŞAİREM...
Kısa ve derin şiir okudum güneşin hırsız oldugunuda çok şükür bilmiyordum sayende öğrendim belki ay çalmış yıldızlarla paylaşmıştır çünkü yansıma yapar yapan onlardır tabi sabahın seması yakamozla alıp pay etmemiş gök kuşağı daha önceden el koymamışsa ALKIŞ TUTUYORUM ALDI GÖTÜRDÜ ŞİİR DUYGUDA
Güneş tek başına çok şeyler anlatıyor. Bütün enerjilerin kaynağı o ve karanlığı aydınlatan renkler ona benziyorsa hoş.En önemlisi güneş varsa hayat var. ''...kıskanç güneş,sevdiceğimin gözlerinden ışığını çalmış...'' diyor ya nağmeler! Evet, sevmeye sevilmeye muhtaç kalplerimiz, o yaşama sevincini sevdiğinin gözlerinden alır,zira yalan söylemeyen yeganedir gözler ve beden dilinin en mükemmel sözcüsüdürler...Yere göğe sığdırılamayan bir aşkı anlatıyor şiir.Bütün kalbimle kutluyorum Can.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...