(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalancı Sultan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalancı Sultan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen kimin oğlusun hadi de bana... Susayım ben..... Sorgulamak isterdim sesli düşünmek sayfada.. Ama ne yazarsan yazayım yürekteki ateşi biraz daha körüklemek olur bu... Onun için kaleme sus takıp sessizce tebrik edip gitmek gerekir.. Bu denli manidar sözlerimden zaten mesaj alınmıştır..:))) Candan tebriklerim günün şiirine.. Geç de olsa tebrik ettim ya :) sevgilerimle...
Herkes Übtadem kendini aynaya bakınca Sultan sanır o kisveyide sırtına çeker ama içine bakınca hiçte sultan olmadıkları insanlara dert yumağı oldukları aşikardır çok beğendim çok
Sitemlerle örülmüş bir sevda masalıydı; mutlu bitmemiş... Okadar nefis, sade bir anlatım yapmışsınız ki okurken rahat okuyor insan, müzikalitesi kulağı okşarken, sözler hüzün veriyor ve insanı kendi ruh dünyasında gezintiye çıkarıyor; bir de şiirin içeriğine saklanmış duygular var ki insan kendini zorlayıp onu çıkarmaya çalışmalı bence; her okuyan kendine göre çıkaracaktır elbet... Kaleminizi saygıyla kutluyorum... Şunu da gözlemledim; maharet yeni yeni ütopik, insan ruhuna hitap etmeyen, duygusal düşlerini süsleyip zenginleştirmeyen sözüm ona imgelerle ve yine sözüm ona kapalı şiirler yazmak yerine, duygu zenginliği çok yüksek böyle şiidler yazmak ve okumak insanı daha da mutlu ediyor, daha çok şiir zevki yaşatıyor... Sonnsuz saygı ve selamlarımla...
Kimseyi küçümseyecek kadar büyük değilsin. Çünkü gün gelir; Küçümsediğin her şey için önemsediğin bir bedel ödersin .Sevdayı bilmeyen ,Aşkı oyun gibi gören ve sevğilinin kıymetini bilmeyenler elbet bir gün bedel ödiyeceklerdir.Saygılarımla dost kalem beğeniyle okudum .Kalem tutan elininiz her daim olsun.
O sultan değildir pazarlamacı Oldukçada yaşamında yalancı Kin ile nefret dolu oldukça kinci Asla babasını söyleyemez bana, ////////////////////// Tek kelimeyle harika Gülhan hanım ,sevgiler saygılar ,sevgiyle kalın,
GEÇMİŞTEN BU GÜNE BİR ÇOK HALKALAR VARDI SATIR ARALARINDA O HALKALAR BEYNİMDE BİRBİRİNE EKLENDİ DURDU ŞİİRİN SICAKLIĞINI YÜREKTE DUYDUM İÇTENLİKLE KUTLARIM
bu güzel dizeleri okuyunca inanki Gülhun son zamanda okuduğun kitapları merak ettim. Klasik söylemde o kadar derinlere inmişsin ki zevkle okudum ve büyük keyif aldım. Dede korkuttan bu yana ve yazılan onlarca leyla vü mecnun söylemlerinden izler buldum bu şiirin içinde
yürekten kutluyorum seni benim de birincim olsun bu şiir
Sevgili edebiyatdefteri.com şairi değerli kalem sayın: Gülhun Ertilav
6 + 5 in seçkin bir şiiri olmuş. beğenerek ve saygı duyarak okudum. Kaleminiz daim olsun ve her zaman böyler seçkin eserlerin altına imzasını atsın.
Değerli eserinizi Tekirdağ'dan gönderdiğim tam puan ile selamlıyorum. Her şeyin en güzelinin sizin, sevdiklerinizin ve sizi sevenlerin gönlüne göre olması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Gülhun Hanım Yaaaaa ben sizi tanıyormuşum İzmir de bi yabancı gibi geldiniz bana ama... Ben sizin şiirlerinizi zatan takip ediyordum Gönlünüze saglık...Yozgat Sürmeli Şiir Günlerine de bekleriz... Görüşelim olmaz mı? Selam ve saygılarımla Şiirine yorum yazmıyorum.... Çünkü şiirlerinizi başarılı buluyorum ve kutluyorum...
Tebrikler değerli dostum yüreğine sağlık pek güzel ve akıcı bir şiirdi kaleminden okuduğum ,emeğine yüreğine sağlık..Beğeniyle okudum her bir dizeyi kutlarım sizi ve şiirini.......... Selâm ve saygılar...
Özellikle hanım arkadaşların hece şiirine olan sevgileri, hece uğraşları memnuniyet verici. Bu bağlamda dikkatle tâkip ettiğim isimler arasındasınız Gülhun hanım. Her yazdığınız şiirdeki çıtanın bir öncekine göre daha yüksekte olması gerektiğini bilmeniz ve bunu bizlere de göstermeniz adına özenininiz takdire şâyan.
OOO GERÇEKTEN SU MİSALİ, AKIVERMİŞ DUYGULAR. VE BİLEŞİK KAPLAR MİSALİ, DOLDURUVERMİŞ BOŞ BULDUĞU YUERLERİ. KUTLARIM ÇOK GÜZEL HECENİ. USTALIĞI. SELAM VE DUA İLE.
Muhatap dersini almıştır inşallah. Ayrıca seçki kuruluna biz de çok teşekkür ediyoruz bizlere böyle güzel şiirleri okuma fırsatı verdiği için. Kutluyorum ve o güzel sayfanıza saygılarımı bırakıyorum
Sultan gibi muhteşem bir sıfatı yakıştırmışkenn yanına yalancının eklenmesi iyi olmamış :) Yazık etmiş kendine ...
Seven yürek değerinden bir fazlasını vermekte sevilene hal böyle olunca tahta yerleşiyor ve sultan oluyor .Sonra da tahtı yapan hadi bakalım inme vaktin geldi :) deyince bu dizeler kaçınılmaz :)
Çıkışını hangi dizelerle almıştı bu sultan inişi muhteşem olmuş tebrik ediyorum .
Şiir çok sade doğruyu demek gerekirse güne gelecek kadar değil .Alkışlayıp gitmek istemedim .
Güne düşmeden evel beğeniyle okuduğum ve yorum da yazdığım 'Şiir'inizi günde görmek ne güzel... Kutlarım can-ı gönülden. Yakışmış/yaraşmış yerine. Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz Sevgili Şairem. Saygı ve sevgilerimle...
Su misali akıp giden satırlardı. Kutlu-yorum Gülhun Hanım, Yüreğine sağlık. Gözüne acı yaş değmesin. Selamlar, sevgiler. ........ "Hatanı görmeden sırıtan pişkin, " .... Bu satırda hata gördüm gibi.... Bu satır ne demek istiyor anlayamadım.. Hatayı görmeyen kim? .. Yoksa Hatayı görmeyen... şeklinde mi olacak. Tekrar selamlar
Pişmanlığa sürgün şimdiki adım İstemem kalmasın, sende hiç yadım Ey yâr budur artık, ölümcül ahdım Sen kimin oğlusun, hadi de bana?
Bu güzel esere gönül birliği edeyim istedim sevgili arkadaşım.Kahrın, sitemin şahikalarında nefeslenen etkili eserini ve başarını tüm içtenliğimle kutlarım.Selam, sevgi ve saygı ile.
Gecenin ilerleyen saatinde geldim sayfana Gülhuncuğum. O kadar güzel ki şiir; sayfada takılı kaldım.
6+5 ölçüsünden hiç kaymadan, şiirin sonuna kadar anlam kayması da olmadan çok güzel götürmüş ve ödülünü de hak ederek almışsın. Teknik olarak söyleyecek hiç bir şey yok. Herşeyi ile harika bir şiir.
Anlam olarak tabii ki öfke var, öfke ile dolu bir sitem var, sitemin getirdiği taşmalar var... Yani kısaca herşey var. Ama şiir adına güzellikler öylesine çok var ki...
Böyle güzel bir şiir sevgili arkadaşıma yakışır...
Gönülden kutluyor, sevgi ve selamlarımı bırakıyorum...
Kendini âleme sultan mı sandın? Kimlere bağlısın, hadi de bana? Sultan olduğuna nasıl inandın? Sen kimin oğlusun, hadi de bana?
Sitemden öte geçmiş öfke olmuş taşmış duygular... sağlam göndermeler salmış şair... çok güzel bir şiir olmuş... Yürekten kutluyorum günün şiirini ve değerli şairini, saygılarımla...
Seveni görmeyen, aptal yürekli, Sevdama Kerem’ler, Ferhat’lar ekli. Hor gördüğün yürek çelik bilekli, Sen kimin oğlusun, hadi de bana?
Naif gönlünüzün kıymetini bilmeyene az bile bu şiir. Güzel bir göndermeydi.Şiirsel dille hakkını avucuna koymuşsunuz. Güne düşen bu güzelşiiri ve şairinikutluyorum.sevgimle.
Sevgi kolay bulunmuyor şu yalancı dünyada. Değerini bilmeyenler iyi okusun bu şiiri derim ben. Yürekten kutlarım su_misali pırıl pırıl gülen gözleriniz kadar güzel bir şiir. Hep sevgi ve dostlukla..
Uyakların cinasların dansı var. Duru bir ırmak gibi akan bu şiirde güzeldi. Şiir kendini bıraktırmayacak. Oku beni sonuna kadar diyecek ki bu şiir gibi okunsun. Selamlar. Saygılar.
Biri can suyu döker sevdanın köklerine yeşersin diye, diğeri kadir kıymet bilmez ve hatta tuz serper toprağına kurusun diye... Mükemmel şiirinizi bütün kalbimle kutluyorum Gülhun hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Merhaba,ölümüne sevmenin karşılık bulmayan sitemleri...Ne de güzel olmuş...Kendini bulunmaz Buras kumaşı sananlara ...Oysa hüner onlarda değil elbette...seven yürekte...tebriklerimle...Entellektüel.
gülmesini bilen....gözleriyle ...yüreğiyle konuşan...mahlası gibi....akan....bu müstesna kalemle aynı yerde yazmanın her zaman gururunu yaşadım.....yaşayacağımda.....muhteşemdi.....saygılar
Muhatabına kurşun sıksa bu kadar acıtmazdı sanırım.Sitem öfke o denli buluşmuş ki dizelerde hızını alamamış içini daha dökememiş bir duruş gördüm.Kalitesiz kumaştan düzgün kıyafet çıkmaz.Şiiriniz seviyeli bir gönderme olmuş.Nice eserlere imza atacak kalemi kutluyorum.Saygılarımla
Nelere katlandım hatırın için, Kaç roman doldurdum satırın için. İzin al kalbimde son turun için, Sen kimin oğlusun, hadi de bana?
Şairem şiirinizi ayakta alkışlıyorum, Su gibi duru ve akıcıydı yürek dizeleriniz... Kutlarım Öyle şevkle okudum ki... Adeta şiirin bitmesinden korktum ve başıma geldi Bu Mükemmel şiirin bir anda bitiveredi o kadar uzun olmasına rağmen... Selam ve sevgilerimle...
ee hayat yanılma yenilmelerle dolu uzun bir koşu bazen soluksuz kalıyor insan bazende gücü tükeniyor herşeyin gelip düğümlendiği yer yürek orada kopan fırtınalrdan kimler haberdar ki... güzel şiir sitemi kahrı ve öfkesi ile birlikte sevgisinide içinde yaşımış yüreğine sağlık kardeşim.
KİMİN OĞLU OLURSA OLSUN NİHAYETİ ODA FANİ BİR CAN, DEĞER BİLMEYENE DEĞİL SEVGİ SELAM BİLE VERMEK CAİZ DEĞİL DENSE YALAN DEĞİL.HER GÖNÜL KENDİNCE SULTANDIR ,PADİŞAHTIR.CANDAN TEBRİK EDİYORUM ANLAMLI HAKLI GÜZEL SORGULAMA DİZELERİNİ YAZAN CAN ŞAİREMİ YÜREĞİNE DUYGULARINA SAĞLIK BİTİMSİZ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER..TEKRAR GELDİM GÜNÜN GÜZELLİĞİNİ VE GÜZEL ŞAİREMİ TEBRİK İÇİN DEVAMI DİLEKLERİMLE CANIM .
gelmeyenvuslat tarafından 3/25/2011 3:05:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kimse vaz geçilmez değil, kimisi yüreğe sultan olur, ama değerini bilemez değer verdikçe küçük görülen sen olursun, çok anlamlı ve duygu dolu göndermeler umarım mesajlar yerine ulaşmıştır, kutlarım can arkadaşım hüzünler şiirde kalsın hep mutlu ol...
üstadım... hoş geldiniz.. hemşehirlim , okudum okudum ama yine kıskanarak okudum... durup durup yine hedef tam 12'den haklanmış.. tam ışgın zamanı evet, bahar demi.. ışgın sözünü bizatihi çok sevdim hocam:))) yüreğinize sağlık ellerin dert görmesin güzel bacım..
Susayım ben..... Sorgulamak isterdim sesli düşünmek sayfada..
Ama ne yazarsan yazayım yürekteki ateşi biraz daha körüklemek olur bu...
Onun için kaleme sus takıp sessizce tebrik edip gitmek gerekir..
Bu denli manidar sözlerimden zaten mesaj alınmıştır..:)))
Candan tebriklerim günün şiirine..
Geç de olsa tebrik ettim ya :) sevgilerimle...