Eloğlu sevdalardan sevda beğenirken, Benim ki düşlerim yasak. Siyahtır işte şiirlerim, Hayatım gibi.
Oysa demirleme vaktiyken bir limanda, Demek vakit erişti. Demek toprak gülümsüyor bana, Körpe bir ömrün ortasında. Ne hayata yakışırım şimdi, ne de ölüme Ne de sana
Madem ki bir hançer böler ikiye üçe yüreklerimizi. Boş ver
Madem ki incitilmek bu sevdanın kuralı. Gidiyorum ben de bil içime ata ata. Madem ki görmüyorsun olmuyorsun oralı. Gidiyorum ben de bil kendime çata çata.
Şu kısacık hayatta , En çok da uzun uzun hüzünlerime acıdım. Bir sığınak araken bu limanda. Bir aşk sendin bu karmaşada. Ve madem ki her aşk bir yara Bir yara üstüne bir yara daha Boş ver
Al götür yüreğimi madem senle buldu can. Bil ki ölüm vaktidir bende bıraktığın an. Kessen damarlarımı çıkmaz bir damlacık kan. Gidiyorum ben de bil kalbinde bata bata.
Yine boş ver
Ben azar azar güler , Toptan ölürüm her dudakta Sen rahat ol Ben azar azar güler , Toptan ağlarım aşkımıza. Hatta ikimizin yerine . Sen boş ver. Madem ki aşk kazanır ben kaybederim. Ben ecrini çekerim ikimizin yerine
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ VER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ VER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba yüreğine ve kalemine sağlık değerli arkadaşım şiir harika ve şiire hüzün damlamış ve yürek ve birde sevada bu bir kara sevda ....her şeye rağmen çok güzeldi.. Zevkle okuduğum bir çalışma .... Saygılarımla
Saygi deyer abim herzamanki gibi mukemmelsiniz ,, Ben azar azar güler , Toptan ölürüm her dudakta Sen rahat ol Ben azar azar güler , Toptan ağlarım aşkımıza. Hatta ikimizin yerine . Sen boş ver. Madem ki aşk kazanır ben kaybederim. Ben ecrini çekerim ikimizin yerine
Sen boş ver. Aranizda olmak güzel saygilarımla diyor kalemin daım olsun derim kal sağlikla,,,,,
Son zamanlarda heceden serbeste dönüş var gibi Kadir hocam. Eee tedbli mekanda ferahlık vardır demişler. Demekki doğruymuş.....:)) Tabii serbestin arasında azıcık hecelemişsin gene. Tebrikler serbsttede iyisin hocam. saygılar selamlar.
teşekkürler üstadım aslında bazen iyi geliyor çünkü şair her an her şeye yazar ben de yazamayınca kalemi boş bırakıyorum oda yazıyor bir şeyler adı her neyse ziyaretiniz için spnsuz teşekkürler saygımla
Hüzün ve acıyla beslenir şiirler, acılarımıza ve sevdalarımıza dil olur, yazarız yürek kanamalarımızı sancılı bir şiir olsada doyumsuzdu kutlarım hocam kaleminiz daim ve dik olsun...
Al götür yüreğimi madem senle buldu can. Bil ki ölüm vaktidir bende bıraktığın an. Kessen damarlarımı çıkmaz bir damlacık kan. Gidiyorum ben de bil kalbinde bata bata.
usta kalem yine harık dizelerdi gecikmişlik için özür borçluyum bu şiire malüm iş güç yoğunluk...saygıyla kutladım
Al götür yüreğimi madem senle buldu can. Bil ki ölüm vaktidir bende bıraktığın an. Kessen damarlarımı çıkmaz bir damlacık kan. Gidiyorum ben de bil kalbinde bata bata.
Yine boş ver
Değer bilmeyene karşı boş vermekten başka çare yok zaten.hüzün yüklü dizeler ve içten güzel yorum.tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum selam saygımla.
gelmeyenvuslat tarafından 3/23/2011 1:32:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ben azar azar güler , Toptan ölürüm her dudakta Sen rahat ol Ben azar azar güler , Toptan ağlarım aşkımıza. Hatta ikimizin yerine . Sen boş ver. Madem ki aşk kazanır ben kaybederim. Ben ecrini çekerim ikimizin yerine
Sen boş ver. DOST HARİKA BİR YÜREK AKIŞI OLMUŞ KUTLARIM KAL SEVGİYLE...
Benim ki düşlerim yasak. Siyahtır işte şiirlerim, Hayatım gibi. ....Ben girişe bayıldım.Şiirede.Boş ver be Kadir kardeş, her bitiş başka bir başlangıçtır hayatta.Kalemin elem yazmasın emi.Tebriklerimle.Sevgi ve selamlar.
Madem ki incitilmek bu sevdanın kuralı. Gidiyorum ben de bil içime ata ata. Madem ki görmüyorsun olmuyorsun oralı. Gidiyorum ben de bil kendime çata çata.
Kilometre hızınıza yetişmek mümkün değil bir anda bu kadar güzel duyguları kağıda dökmek ve seslendirmek. Başarının en üstü bu olsa gerek Gönülden tebrikler.
hem serbest hem kafiye harika dogrusu sevdim ben bu siiri .. hemde bos ver demeyi ... aklima bir turku geldii "bos ver be doktor "" bos verden ne kadar dolu oldugu agirliginda hissediliyordu. sevgimde dualarimdasin kardesimm.
Ben azar azar güler , Toptan ölürüm her dudakta Sen rahat ol Ben azar azar güler , Toptan ağlarım aşkımıza.
Merhaba, hem yüreğiyle yanan sevenin özlemleri dile getirilmiş...hem de duygulu ironik bir hüzün var... Ahenkli...sarmalayıcı...ve acıtıcı...Yine de seven yüreğin özverili duyguları öne çıkmış....Buna; "kendini sevgiliye adamışlık" da denebilir: Yukarıdaki dizeler ne kadar anlamlı...duygulu...hüzünlü...Sevmek böyle mi olmalı?... Sevgi, anlatılabildiğinde yaşanmasından daha çekici oluyor güzel kalemlerde...tebriklerimi gönderiyorum...Yüreğine sağlık...Saygı ile...Entellektüel.
Bir sığınak araken bu limanda. Bir aşk sendin bu karmaşada. Ve madem ki her aşk bir yara Bir yara üstüne bir yara daha
Çok güzel bir serbset çalışma olmuş abim o kadar duygu ve hüzün dolu kii dizeleri okuyunca etkilenmemek elde degilll Çokk begendim yüreğine kalemine sağlık Saygı ve sevgilerimle
Serbest şiirde de çok başarılı buldum Yakamoz kardeşim seni. Serbest deyindce içinde hece kafiye olmayacak demek değil ebette. Hatta yer yer hece ve kafiye kullabılmek makbülüdür. Başarıların daim olsun çok degerli kardeşim. Tam puanımla... Sevgilerimle ve dualarımla selamlar...
"Boş vere vere ne hale geldik?" diyordu bir şarkı... onu hatırladım şiirinizi okuyunca.. Sonunu düşün, boş verme Yıldız kardeşim.. sıkı tut hattâ, sıkı tut ki hercailik huy haline gelmesin... Sevgiyle...
hemşerim ve şairim ne güzel şiirdi tutkulu vefalı fakat hececisinya gülümsedim yer yer yine okurken kafiyelere dayanamıyoruz değilmi bazen konuşurken bile 6+5,7+7.... konuşacağız neredeyse
ilk okudum serbest bir şiirini çok başarılıydı bana göre ve KUTLU/YORUM çok saygılar selamlar olsun:)
Zevkle okuduğum bir çalışma ....
Saygılarımla