"LİBYA'NIN DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ"Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Bugün 21 Mart.. kabul edilen genel bilimsel ve geleneksel kanaata göre İlkbahar’ın başlangıç günü. Farsça Nev-Roz / Nev-Ruz..= Yeni Gün.. Türk Kültüründe de bu gün, önemli bir gündür. Farklı yerlerde farklı şekilde ama ortak nokta olarak da baharın müjdecisi olan "Bahar Bayramı" adıyla kutlanır. Gönlüm isterdi ki bu güne yakışan birkaç dörtlük asayım sayfama.. Lâkin olmadı.. Yaklaşık dört yıldır protesto ederek izlemekten vazgeçtiğim televizyonları iki gündür az çok takip etme ihtiyacı duyuyorum.. Sebebi de dünyanın baş belâsı Amerika/Fransa/Kanada/İtalya ittifakının Libya’ya "demokrasi ihracı" için yaptıkları insanlık dışı saldırılar.. Demokrasi getireceklermiş.. Irak’a getirdikleri gibi... pöh ...
Afgan ile başladı devam etti Irakla Pakistan’ı sildiler içi boş bir yalakla Kıskaca alınıyor Beytullah’ım nifakla İran çok dik duruyor Türkiyem’den bir farkla. Çakar ise kıvılcım yakında döner köze İslâm kardeşliğini düşürdük sade söze Yahudi güdümünde yabancılaştık öze Küffara haklısın der dilinde dokuz çarkla. Demokrasi adına ahkâm keser birisi Kardeşini uyarmaz papanın havarisi Eşbaşkanlık taslıyor bilmem neyin varisi Güya nasihat eder başında sahte börkle. İçim yanıyor içim.. söyleyecek sözüm çok.. Lâkin havada kalır.. öze bakar gözüm yok.. Alnımız secdede ya . . . Kur’an ile çözüm yok Mushaf duvarda durur eyyâmcı gezer kürkle. İslâm Kardeşliğini öne alsaydık eğer Ne çökerdi Osmanlı ne de başını eğer.. Çeçenistan, Dağıstan.. Bosna ayrı bir değer Çıkar mıydı elimden özgür yaşardı Türkle .. Muhacirim çaresiz.. Yok sanman ha ! Çare siz !.. Birlik olur iseniz; gücünüz olur eşsiz .. İslâm’a inananlar ! durman sedasız, sessiz Boğarsınız vallahi küffarı hem tükrükle… muhacir bozkurt (Mustafa KÜTÜKCÜ) 21.03.2011 – Bayraklı/İZMİR GÖNÜL DOSTLARINDAN...... Nerde haksız var ise, üstlerine yürüdük Altıyüz yıl hükmettik, emaneti koruduk Fark etmedik düşmanı, zannettik ki, bir idik Böylesini bilseydik; yarardık kılı kırkla._______Necati OCAKCI |
…iyi ama sizin fikriyata hakim olan çevrenin genel eğilimi “milli görüş” çizgisindekileri İRANCI ve ARAP taraftarı olmakla yaftalamıyor muydu?
Şiiriniz yayınlandığı gün olsaydı bu şekilde yazardım.
…ama şimdi şunu da eklemem gerekir peki Suriye’nin başındaki DİKDATÖR tam bir batı yaşayışlı karızı-kızı tam bir sosyete peki Dindar İRAN (şahsi kanaatim öyleydi) kendisinin başında bulunduğu Devlet Dindar bir rejimken peki bu KAFİR kılıklı ve yaşayışlı Esed rejimini niçin destekliyor?
Kardeşini uyarmaz papanın havarisi
…bu yakıştırma size (kimi kasteddiğinizi biliyorum. O.Ö) hiç yakışıyor mu?
İslâm Kardeşliğini öne alsaydık eğer
Ne çökerdi Osmanlı ne de başını eğer..
…peki padişahı (genel manada da Devleti) inim inim inletenler acaba kimlerdi?
…papalık dururken halifeliği kaldıran ve her resmi bayramlarda Halifeye ve padişaha küfür eden rejimin sahiplerini CANHIRAŞ savunan acaba kim ola ki?
…evet tespitiniz doğru ama bu tespitinizin sizin çevrede ne kadar arkasında durulduğu ve ne kadar sahip çıkıldığıdır. Kahhar çoğunluğuz bu hassasiyetimizin dışında, sizin bu sayfada da yakın çevrenizi teşkil edenler yemin ederim ki hele yazdıkları yüzlerce yorum alanınızın biri Halifeliği getirdiği için Yavuzu mezarından kaldırır asarım diyor ve galiz küfür ediyor bu nasıl bir milliyetçi düşüncedir.
“Haçlının yanında biz de taçlı demokratız.. Demokrasi ve küreselleşme adına müslüman kardeşimizin ümüğünü sıkmaya koşuyoruz... "Lânet !"böyle düzene !...Muhacir BOZKURT”
…peki öyle de Sayın ERBAKAN Libya’yı Kaddafi’yi ziyaret ettiği için yerden yere vururken, Milliyetçiliğiyle ünlü vekiller bu ziyarete karşı çıkarken (örnek; Mehmet AĞAR, Meral AKŞENER) şimdi sizin bu haklı serzenişinizi nereye koyalım. Yarın büyük günde eyvah dememek için yaşayışta aynı olmamıza rağmen durduğunuz yer itibariyle fasıkların değirmenine su taşımaktan vazgeçmenizi umar Allah’a emanet olunuz derim.