Biliyorum ki acı vermekten hoşlanıyorsun Bu kadar zevk mi verir insana Sevgilisinin acı çekmesi? Söyle...! Söyle lütfen, Çok mu mutlu oluyorsun ben acı çekerken? Böylesi sevgi mi olur? Böylesi sevda mı olur? Böylesi duyarsız yürek mi olur? Sen de yanmaz mısın sevgilin gibi? Saçlarıma ak düştü diyorsun, Yaşlandım seni sevmekten diyorsun, Acaba doğru mudur? İnanmak isterim... Sevgilin acı çekerken, Senin hasretinle yanarken, Aşkınla kül olurken, Olur mu hiç böyle yaşlanmak? İnanmak senin aşkına... Zor böyle sevginin olması, Zor sevdanın ölümsüz kalması... Herşeye rağmen seviliyorsn eğer, Dünyanın en mutlusu olmalısın Belki de başın göğe ermeli... Yalnız unutmamalısın ki Sevgiyle kaplanmış sabırların da Bir sınırı, bir sonu vardır Dilerim bir gün o son olmaz... Tüm güzelliklere Gözyaşlarıyla Bir nokta konmaz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜN... (Son şiirlerimden) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜN... (Son şiirlerimden) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnız unutmamalısın ki Sevgiyle kaplanmış sabırların da Bir sınırı, bir sonu vardır Dilerim bir gün o son olmaz... Tüm güzelliklere Gözyaşlarıyla Bir nokta konmaz...
konmamalı da dost kalem yüreğinize sağlık.saygı ve selamlar.
hüzünlendim okurken
duygu sel olmuş bir şiir buldum
yüreğinize hüzün deymesin hocam
yüreğinize kaleminize sağlık