(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKI LEYLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKI LEYLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her kim canından geçer, Dost yolunda gül biçer, Bu aşk yolunda Cemal, İnceden ince seçer. .......... siiriniz siir tadinda, doyumsuz sozler, yureginize saglik saygilarimla,
Okumasını bilene bir derstir niceleri, gözün görmediği canları bilmiyor muyuz artık bu devirde! Demir tava geldi, kömür bitti.Akıl başa geldi ömür bitti demesin gönüller... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Cemalettin bey.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Her kim canından geçer, Dost yolunda gül biçer, Bu aşk yolunda Cemal, İnceden ince seçer.
Cemal hocam siz herşeyin en güzeline layık bir insansaınız elbetteki seçici olacaksınız.. Güzel şiirinizin içinde sizi gördüm kaleminiz daim olsun saygılar..
Merhaba Cemalettin bey, o kadar güzel görsellik kullanmışsınız ki...şiire sıra gelmeden içimiz açılıyor...şiiriniz de içten duygulu ve yüreğe dokunan cinsten...Okumak ve paylaşmak güzeldi....tebrik ediyorum efendim...saygı ile...Entellektüel.