(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık böyle anlatılır günümüzde her halde selam ve sevgiyle.. Kutlarım. Kapıda karşılayarak, yorgunluğumu alıp portmantoya asacak, bir sen de yoksun artık..
" Son yıllarda; Asansörlerin dostluğunu elimin tersiyle itip, merdivenlerle tanışıklığım.. ... Kapıda karşılayarak, yorgunluğumu alıp portmantoya asacak, bir sen de yoksun artık.." ...
Uyanıp uyanamayacağım da o kadar önemli değil. Yokluğundan senden geride kalan şimdi, hasretinle alabildiğine sancılı düşler.. Ve bir de; Bir de gülüm, artık ipotek altına alınmış gülüşler...
Hissettirdi şiir...Kutluyorum.Sevgi ve saygıyla...
Bu yüzden çoğu zaman, üzerimden çıkarmadan bir ölü gibi, kendimi yatağa fırlatıp atmam.. Uyanıp uyanamayacağım da o kadar önemli değil. Yokluğundan senden geride kalan şimdi, hasretinle alabildiğine sancılı düşler.. Ve bir de; Bir de gülüm, artık ipotek altına alınmış gülüşler... ... basarılı bir çalışma ... özel secki benden size ... tam puan ...
artık ipotek altına alınmış gülüşler...
benimkiler çoktan icra geldi ne varsa alıp gitti....