Alışamadım Yokluğuna; Sen gideli bu gün bindoksanbeş gün oldu, Hani hep sorardın ya günün nasıl geçti diye, geçiyordu kötüde olsa, katlanıyordum her cefasına, çünkü akşam sana dönmek, boynuna sımsıkı sarılmak vardı, her mesai bitiminde, iki yanağını avuçlarımın içine alıp, gözlerinin içine bakmak, o bebek kokunu içime çekmek, ve senden güç almak vardı, her zor günün ardından….
Geç kaldığımda sitem ederdin, ben korkardım üzüleceksin diye, anam hep tembihlerdi, sakın ha kalbini kırma eşinin, o şimdi bir sabi, eğer kalbini kırarsan, boyunca günaha girersin derdi… ben gülümserdim...
Zaten hiç kıyamazdım ki, en zorlandığım zamanlarda, bir köşeye çekilir gizli gizli ağlardım, sen görmeyesin diye, sonra hiçbir şey yokmuş gibi devam ederdim, kaldığım yerden işime gücüme...
Biliyorum... yani unutmadım, ağlamayacağıma ilişkin söz vermiştim sana… ama biliyorsun işte, benim de silahım, ya da zaafım ağlamak…
Dedim ya sen gideli, bu gün tam bindoksanbeş gün olmuş takvimlere göre, ama benim için… ama benim için bu gün gibi... şu an gibi... acın halâ taptaze….
Sen gittiğinden beri, zaman kavramını kaybettim, bundan sonra da bulacak gibi değilim…
Sen gittin...yokluğuna alışamadım ... sen gittin...kabullenemedim gittiğini … kabullenebilecek gibi de değilim….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alışamadım yokluğuna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alışamadım yokluğuna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok duyguluydu, çok etkiliydi...candan seven ve sadakatle birbirine bağlı olan eşlerin hayatın dayattığı bu zorunlu ve ebedi ayrılık sonrası ister kadın, ister erkek olsun yaşayabileceği duyguları, kırılganlıkları, özlemi ,sevgiyi ve saygıyı anlatan çok güzerl bir şiir okudum.
Tebrikler değerli şair dostum güçlü kalemini ve şiirini kutlarım,çok güzel bir çalışma anlamlı bir şiirdi kaleminden hasret dolu dizeler okudum ,yürekten tebrikler..
Sen gittin...yokluğuna alışamadım ... sen gittin...kabullenemedim gittiğini … kabullenebilecek gibi de değilim….
Sanırım bu gidiş ebedi bir gidiş.Hüzünle karışık özlem duyuları bukadar mı içten anlatılır. Gözlerim yaşardı.çok duygulandım.burnumu çeke çeke okudum. Ah! sevgili arkadaşım.Allah acıları kullarınavermiş deyanında sabrını da vermiş. Dağlar taşlar dayanamayıp çatlarmış ama insanlar dayanıyor. Buna mecburuz. iyi ki şair olmuşsunuz da içinizdeki zehiri kağıda döküyorsunuz.Bizlerle paylaşıyorsunuz. Allaha emanet olun.Sevgiler.
elimi beş yerinden dağladı beş parmağın bağrımdada yanmadık bir yer bırakmadan git bir yarın göçtüğünü çöktüğünü bir dağın görmemek istiyorsan ardına bakmadan gitttttttttttttt
Ağlamayacağım yolcu ederken, Diyordum, ''erkekler asla ağlamaz! '' Çok duygulandım sen, elvedâ derken Dökülen yaşlarım, ummana sığmaz...
DEMEK ZORUNDA KALMIŞTIM...AYRILIKLAR BÖYLE İŞTE... HÜZÜNLÜ,AĞLATAN,BURUN DİREKLERİNİ KÜTÜR KÜTÜR KIRAN... ÖZLEMİN DİZ BOYU OLDUĞU DUYGULAR,ÇÜNKÜ GÖNÜL SEVDİĞİNİ ÖZLER SADECE...ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.. SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
ÇOK DEĞERLİ İNSAN ,HATİCE HANIM ; İÇİM BURUK YUTKUNARAK OKUDUM ŞİİRİ..TABİ BUNDA SİZİ TANIMANIN ETKİSİ DE VARDI..NE DENLİ YUFKA YÜREKLİ NE DENLİ SEVECEN,GÜLENLE MUTLU AĞLAYANLA GÖZ YAŞI DÖKTÜĞÜNÜZÜ VE TÜM BUNLARIN ÖTESİNDE DE İNSANSAN CANLI OLDUĞUNUZU BİLMEM ÖNEMLİ ETKENDİ..BÖYLE DURUMLARDA HİÇ BİR ŞEY ANLATAMAM VE KONUŞAMAM..ZATEN HER ŞEY ZORAKİ OLUR..ACINIZAI PAYLAŞIYORUM DEMEK NE KADAR TESELLİ OLUR ONUDA BİLMİYORUM..ÇARESİZLİĞE ÇARE OLUNMAZ BİLİYORUM AMA GERÇEKTEN ÜZÜLDÜĞÜMÜ BİLDİRMEK İSTERİM....ELBETTE KAYBETTİĞİMİZ SEVDİKLERİMİZİ GERİ GETİRMEK MÜMKÜN DEĞİL.. BU DEMEK DEĞİLDİR Kİ UNUTALIM ..ASLA..AMA BİR TARAFTA DA KALANLAR İÇİN HAYAT DEVAM EDİYOR..HİCRANIN VUSLATA ERECEĞİ GÜNE KADAR SAĞLIKLI VE KALİTELİ BİR YAŞAM BİZİM KADAR BİZİ SEVENLERİDE MUTLU EDECEK DEMEKTİR..NEYSE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ YAZILACAK ÇOK ŞEY VAR BU KONUDA..FAKAT SİZ ZATEN YETERİ KADAR ÜZÜNTÜLÜSÜNÜZ TEKRARLAMAK DA İSTEMEM.DİYORUM Kİ ;SİZ İNANAN VE GÜÇLÜ İNSANSINIZ..YAŞANANLARI KABULLENMEK VE YAŞANACAK ZAMAN DİLİMİNDE ONU YAŞATARAK VE ONA LAYIK YAŞAMAK GEREKTİĞİNİ BİLEN İNSANSINIZ..DİYOR KAYBETTİĞİNİZ SÖCÜĞÜNÜ KULLANMAK İSTEMİYEREK AYRILDIĞINIZ HAYAT ARKADAŞINIZA YOL ARKADAŞINIZA ALLAHTAN RAHMET DİLİYETREK MEKANI CENNET OLSUN DİYOR SİZE DE SABIR VE METANET DİLİYORUM..
Ne kadar övülse, azdır.
Şair de ,şiiri de.
Tebrikler.
Selam ve saygılar.