Tuzla’daki bahardan Şişli’ye bağ kuran hat Ümrandan uygarlığa can kırığı hayattı; Gelgeç hülyalar bile sanki hicran talimi, Yarınlardan eminsiz...
İntihar yolcusunu caydırır mı bilmece? Yarım ahize tutku, çeyrek ağız gülmece!.. Bir nisan şakası olmalıydı hem, Tadında ve de mimsiz...
İp uçları çıkmaz sokak, İzah sonraya kalmalı, Acabalar örsünde özgüven berkiterek Arabesk bir yazgıya dirlik aşılamalı, Ödül cezaya dönüşmemeliydi; Ne de olsa, Latife latif gerek...
Emir erinden farklı aşk erinin mantığı; Al kiraz gönencini dolu vuranda, Algılara can siper özveri yükleyerek Zor durumdan vazife çıkarır gönül-güzar, Umarsız leylisine açık çek şifa yazar...
Ülfeti yıllar boyu rehin tutan o belge, Kalemin kırıldığı simge boyut intizar; Baş sağlığı son dilek sözde kalmasın diye, Allı pullu zarfıyla hüsrana soyut mezar...
O günler anısına her menekşe mevsimi, Bulutlar özlü dileklerle pupa yelken Daha bir sevdâlı salınmaktalar, Bilinçüstü görkemin Kırk ikindi sularında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON MEKTUBA DERKENAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON MEKTUBA DERKENAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.