(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gecenin kalbi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gecenin kalbi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kanat sesidir zaman yüreğin cesurluğunda sorgusuzluk gibi doğar, günle, gece
Bir türlü duyamadığımız seslerdendir yani değilmi ? Çok büyük kanat sesleri hariç ama, mesela bir kuğunun ki , siz hiç altısının birden üzerinizden geçtiğine şahit olsunuzmu? O zaman duyabiliyorsunuz sesini. nasılda kalıyorsunuz olduğunuz yerde bilseniz. Şimdi kanat sesi diyince ne manalar geldi aklımada yazabilene aşk olsun. kanat sesi ; az duyabildiğimiz ama yüreğin cesurluğunda ... Hani bazen gözümüzün önünde neler olur, kimler acır, feryat eder ne duyar nede görürüz, saniyede kaç defa çırpar kanadını bir kuş, biz hiç çırpmamış gibi baka kalırız. Kuş olduğu yerde durur sanki. Gözümüzün önünde ne yangınlar olur ve biz sadece bakarız, saniyede yüzlerce çırpılan kanatlarra baktığımız gibi. Ve bir okadar hızlı geçer zaman, kuşun kanadını çırptığı gibi. Peki ne zaman hissederiz o kanadın çırpılısını, gözümüzün önündeki sancıyı ne zaman fark ederiz, bir gurup kuş geçerse üstümüzden yada kocaman kanatlarının açmış başka bir varlık yada bir insan. Kanatlarının altına saklanmaya, sığınmaya çalıştığımız. Şimdi bir kanat sesindeki zaman, O olmadan ki zamana benzemez. zamanı ve kanatları o zaman daha iyi anlarız ve gözümüzün önündekileride. ve yüreğin cesurluğunda ;sorgusuzluk gibi doğar, günle, gece Feriştahı gelse anlayamaz seni , sende alatamazsın işte. Gün geceye karışırda bilemezsin . Kalakalırsın işte. Çok güzeldi maşallah...
durdur artık zamanı gözlerimi kapadı karanlık ,gecenin kalbi duman
Merhaba,zamanı durdurmak ne mümkün...zamanı sevgi ile çekilir hale getirmek..yoksa hayat sevgisiz çekilmez...Şiiriniz güzeldi...Tebrik ediyorum efendim...saygılarımla...Entellektüel.