Bu kaçıncı düğün Bu kaçıncı fasl-ı alemde Bu kaçıncı ölüm Bu kaçıncı feryatlar göklerde İklimler giderken meçhullere Kim bilir, kim ne demde Dağlar dayanamamış bu hale İnsan denilen beşeride Bir yandan düğün, bayram Bir yandan acı dağlar yürekte Ateş düştüğü yerde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERDE.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERDE.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kaçıncı düğün Bu kaçıncı fasl-ı alemde Bu kaçıncı ölüm Bu kaçıncı feryatlar göklerde İklimler giderken meçhullere Kim bilir, kim ne demde Dağlar dayanamamış bu hale İnsan denilen beşeride Bir yandan düğün, bayram Bir yandan acı dağlar yürekte Ateş düştüğü yerde..
güzel şiirinizi severek hazla okudum kutlarım şairem kalemine sağlık.
Bu kaçıncı düğün Bu kaçıncı fasl-ı alemde Bu kaçıncı ölüm Bu kaçıncı feryatlar göklerde İklimler giderken meçhullere Kim bilir, kim ne demde Dağlar dayanamamış bu hale İnsan denilen beşeride Bir yandan düğün, bayram Bir yandan acı dağlar yürekte Ateş düştüğü yerde..
kısa güzel anlamdolu dizelerdi emeğinize sağlık hocam saygılar.
Dağlar dayanamamış bu hale İnsan denilen beşeride Bir yandan düğün, bayram Bir yandan acı dağlar yürekte Ateş düştüğü yerde..
Yürekleri dağlayan dizeleri hüzünle okudum. Ah! canım arkadaşım.Kimse kimsenin halinden anlamaz.Ateş düştüğü yeri yakar. Bu acıya dağlar daşlar dayanmaz ama insanoğlu dayanıyor. Kısa ve öz çok etkili dizeleri bizlerle paylaşmışsınız. Hüznün hüznümüz.Sevincin sevincimizdir. Allah içine ferahlık versin.Selam sevgimle.
Bu kaçıncı düğün Bu kaçıncı fasl-ı alemde Bu kaçıncı ölüm Bu kaçıncı feryatlar göklerde İklimler giderken meçhullere Kim bilir, kim ne demde Dağlar dayanamamış bu hale İnsan denilen beşeride Bir yandan düğün, bayram Bir yandan acı dağlar yürekte Ateş düştüğü yerde..
HAZAN ------------------------------------------------------------ Dilerim hiç bir yere, hiç bir yüreğe, hiç bir ocağa ateş düşmesin. Kuşkusuz en fazla düştüğü yeri yakıyor, ama çevrelerede sirayet ederek, çoğu kez toplumsal yangınlalara dönüşüyor, tutuşturan, yakan ateşler. " Güneşin ısısı bize yeter RABBİM!.... ziyadesi ateşlerden koru bizi" diye yakaralım hikmet sahibine ki daha beter toplumsal yangınlara yakalanmayalım. Yine çok güzeldi, zevkle beyeniyle okudum, şiir tadı ve lezzetine vardım, Yetkin şairim, dost kalem. Dilerim o yetkin kalem, en zor zamanlarda, şartlarda bile ustalığını ve dinamizmini korusun, sürekli yazsın. Esenlik, mutluluk, sonsuz sağlık dileklerimle kutluyorum HAZAN öğretmen sizi. Kemal polat
kempol tarafından 2/8/2011 4:02:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu kaçıncı düğün Bu kaçıncı fasl-ı alemde Bu kaçıncı ölüm Bu kaçıncı feryatlar göklerde İklimler giderken meçhullere Kim bilir, kim ne demde Dağlar dayanamamış bu hale İnsan denilen beşeride Bir yandan düğün, bayram Bir yandan acı dağlar yürekte Ateş düştüğü yerde..
YÜREGINE SAGLIK EFENDIM TEK KELIME MÜKEMMEL DI SIIRIN KUTLARIM SAYGILAR SEVGILER SLM;LAR...
Bu kaçıncı düğün Bu kaçıncı fasl-ı alemde Bu kaçıncı ölüm Bu kaçıncı feryatlar göklerde İklimler giderken meçhullere Kim bilir, kim ne demde Dağlar dayanamamış bu hale İnsan denilen beşeride Bir yandan düğün, bayram Bir yandan acı dağlar yürekte Ateş düştüğü yerde..
Kutluyorum çok güzel ve anlamlı bir şiir yüreğinize sağlık selamlar.....
Biliyordu doğmayan günlerin ışığında gideceğini Issız adam, Bekliyordu, yeşil fatihalarla arza açılan beyaz eli, ya görmeyenler................ diyiverdim acı haykıran şiirinize....
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluporum. Saygılarımla...
Bu kaçıncı düğün Bu kaçıncı fasl-ı alemde Bu kaçıncı ölüm Bu kaçıncı feryatlar göklerde İklimler giderken meçhullere Kim bilir, kim ne demde Dağlar dayanamamış bu hale İnsan denilen beşeride Bir yandan düğün, bayram Bir yandan acı dağlar yürekte Ateş düştüğü yerde..
Ateş düşen evlarde görülür alevleri...kimse bilmez vah vah der geçerler hallerini..süperdi..
Ateş düştüğü yerde.. yana bilir yananın halinden gönlün ateşini söndürürmü ne su ne de seller ağlar gözler yaşlar akar yüreğinde ateş kimbilir kimin halinden
Bu kaçıncı fasl-ı alemde
Bu kaçıncı ölüm
Bu kaçıncı feryatlar göklerde
İklimler giderken meçhullere
Kim bilir, kim ne demde
Dağlar dayanamamış bu hale
İnsan denilen beşeride
Bir yandan düğün, bayram
Bir yandan acı dağlar yürekte
Ateş düştüğü yerde..
güzel şiirinizi severek hazla okudum kutlarım şairem kalemine sağlık.