Bir kere yak beni ! Bir kere yok et ! Bir kere öldür ! Her gün yeniden ölmek Yeniden doğmak yoruyor beni…
Bel bağlıyorum yaptığın kumdan kalelere Geçti mevsimi fırtınaların Sular artık yükselmez diyorum Güzel çiçekler ekiyorum yürek kıyılarıma Yamaçlarımda kuş yuvaları Koyaklarımda yemyeşil baharlar Güzel hayaller kurarken Sular altında kalıyor kum kaleleri Yapayalnız kalıyorum yalnızlığımın kıyılarında…
Akşam yapıp sabah bozma kalbimi Bir kere yık Bir kere yak Razıyım kalıntılarımla var olmaya Akşam doğmak Sabah ölmek yoruyor atık beni
Bir sabır teranesinde Ayni şeyleri yaşamaktan bıktım Bir kere ölmek istiyorum artık Dönüşü yok ölümün geriye Sen İlah değilsin Günde birkaç kez öldürüp Birkaç kez diriltmene izin yok artık Topladım gücümü Göze aldım acıların tümünü Bir kere yanarak Bir kere ölerek Şimdi seni ben öldürüyorum…
Yakamazsın daha fazla Bir daha öldüremezsin Göze aldım cehennemi acıları Bir kere yanarak Bir kere ölerek Terk ediyorum seni Beni bir kere öldürürsün ancak İki kere asla !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ KERE A S L A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ KERE A S L A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakamazsın daha fazla Bir daha öldüremezsin Göze aldım cehennemi acıları Bir kere yanarak Bir kere ölerek Terk ediyorum seni Beni bir kere öldürürsün ancak İki kere asla !
evet güzel di güzel ötesi ne denirki kutluyorum saygılarımla her daim
hüzün kokulu dizeler.. Yakamazsın daha fazla Bir daha öldüremezsin Göze aldım cehennemi acıları Bir kere yanarak Bir kere ölerek Terk ediyorum seni Beni bir kere öldürürsün ancak İki kere asla !
OFFF Kİ OFF USTA ŞAİRİMİN KALEMİ KANA BATIRIP YAZDIĞI HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM KİMSE İLAH DEĞİL NE YAKABİLİR NE DE ÖLDÜREBİLİR HİÇ KİMSE VAZGEÇİLMEZ DEĞİLDİR MEZARLIKLAR VAZGEÇİLMEZ İNSANLARLA DOLU GÖNÜLDEN KUTLUYORUM SEVGİLİ TOYNAK DUYGULARINIZI BİR GÜZEL DÖKMÜŞSÜNÜZ SATIRLARA ŞİİRİN GÜCÜ DE BURDA İŞTE DÖK İÇİNİ RAHATLA KENDİNLE HASMINLA SEVDİĞİNLE HESAPLAŞ ZAMAN ZAMAN TEBRİK EDİYORUM GÜZEL ŞİİRİNİZİ SELAM VE SEVGİLERİMLE
Yakamazsın daha fazla Bir daha öldüremezsin Göze aldım cehennemi acıları Bir kere yanarak Bir kere ölerek Terk ediyorum seni Beni bir kere öldürürsün ancak İki kere asla !
ne kadar doğru ifadeler kullanılarak yazılmış bir şiirdi. öyle ya insan bir kere yanar, bir kere kahrolur, bir kere erir ama ikincisi öyle olmaz. hatta hiç olmaz. çok çok güzel bir şiirdi. tebrik ediyorum. selamlar.
Toynak yiğit adamdır... Toynak mert adamdır... İste canını verir...Ama oynamaya gelmez, gelemez Toynak... Çok duygulusun bu günerde...Belkide üzgünsün....Belkide yüreğini kaybettin, yada yüreğindekileri benim gibi... Ama kazanan şiir oluyor.. Kazanan bizler oluyoruz.Güzel, çok güzel şiirler okuyoruz çünki...
Kimse vaz geçilmez değil, bir insan kaç kez ölür ki, kaç kez yıkılır aralık kalan kapıdan içeri girip tekrar öldürmenin ne anlamı var ki, bir kere açı çekip kurtulmak ya da unutmaya çalışmak doyumsuz bir eser can abim, derinden bir offf çektirdiniz vefasızlara onların silahı ile vurmak gerekir kutlarım şiirdi...
Sevda dolu bir yüreğin taşıyamadığı yükü bırakmaya karar vermesi....Daha fazlası gelmiyorsa elden..Hep acı çekmektense bir defa yakacaksın canını... Tebrikler, hak edene gitsin.. Slm ve dua ile..ESRA
tebriklerimle