Unutmak, ya da akıldan çıkmayanı unutturaya çalışmak kâlbe insanı sakat bırakmakla tehdit eden ruh ile bedenin hicran savaşı...
Uzaktan gelen bir müzik sesi kanırtır "seviyorum seni ekmeği tuza banıp banıp yer gibi" derken sesi sevdadan yorgun adam içinde en derinlerinde mührelenmiş yarayı...
Farkında mıdır? kaç gönle değip geçtiğinin farkında mıdır? kaç gönlü yokuşa sürdüğünün...
Bir ışık,bir umut arar aynadaki aksinde güneşe sürgün, geceye mülteci yağmur iklimli gözler nafiledir serzeniş kapanır dış dünyanın kapıları susarsın...
Özlemin biri doğarken,biri ölmektir zamansız doğacak bir hiç olmalı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hicran Savaşı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hicran Savaşı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi yazılmış bir şiir yüreğiniz dert görmesin ammavelakin yazım yanlışlarına dikkat ederseniz daha güzel olur :)) hızlı yazmaktan kaçırıyoruz sanki bazen (:
yüreğiniz dert görmesin
ammavelakin yazım yanlışlarına dikkat ederseniz daha güzel olur :))
hızlı yazmaktan kaçırıyoruz sanki bazen (:
yüreğiniz dert görmesin