(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölümü Anla(t)mak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölümü Anla(t)mak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Basamaklar birer birer azalırken, ölümün varlığına bir anımsatma , gönderme.. Üstelik bir demet zeytin dalı ile. Kah düşündüren, hüzünlendiren kah gülümseten dizelerle. Dizelerde hem gülümseten uslanmaz bir çocuk saflığı, hem düşündüren bir bilgelik, hem hicveden görünmez bir alay iç içe harmanlanmış gelip sarıyor benliğinizi.. Dizeleriniz öyle kıvrak öyle çekici hatta öylesine sevimli ki an geliyor neredeyse ölüme kucak açıyorsunuz, sonra yaşamınızı sorguluyorsunuz her yönüyle, en sonunda ise; ölümün varlığına uzatılan zeytin dalının aynı zamanda hayatın varlığına, güzelliğine uzatıldığını kavrayarak adım adım hayatın içine dalıyorsunuz…
Eleştirilerini özenle not ettiğim Sayın Remzi Hocam'dan aldığım bu övgü, benim için her kurdelâ dan üstündür. Teşekkürler Hocam. Eleştirileriniz ve cesaretlendirmeleriniz bizlere yol gösterecektir. Saygılarımla.
Çok sihirli bir şiir bu. Üzerinde yorum yapmaktan çekindiğim, bir yerlerde birşeylerin beni rahatsız etmesine rağmen bir türlü ne olduğunu çözemediğim bir şiir bu... Öyle sanıyorum ki, ölümü anlatmak kadar anlamak da zormuş:)))
Güzel bir şiir, hem sadece güzel değil, çok güzel...
Şiirim hakkında görüşlerini bildiren tüm dostlara teşekkürler. Sevgili Adaşım, şiirimi seslendirmeniz benim için bir onurdur. Programınızı mutlaka izleyeceğim. Saygılarımla.
Adaşım benim, yüreğine, kalemine sağlık, çok güzeldi ve ben bu şiiri kısmet olursa yarın gece seslendirmek istiyorum, umarım dinleyebilirsirsin.www.tgrt-fm.com.tr Yarın stüdyo konuğuyum ve saat 01-00'i bulmadan inşallah okuyacağım.Sevgilerimle...