(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Erik çalan küçük bir çocuk telaşında, Çaldım dünyandan tadına doyamadığım turuncu sabahları, Ve çılgıncasına,keyifle dolaştım geçtiğin sokakları, Çocukluk günlerimize geri döndürdü bu şiir..... Sıcak,hoş bir şiir.....Tebrik ederim.....
şiirin her mısrasında kendimden bir parça buldum nedense. bazı şiirler böyle etkiliyor insanı. heleki içinden kendi anılarınızdan birer kesit buluyorsanız...çok seviyorum kaleminizden damlayan satırları. yine güzel bir şiir okudum tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
Seherde bir başka kokar güller ... işte o zaman güllerin üstündeki bütün çiğ taneleri bir başka güneşlenir... Etrafı bir ışıltı kaplar sanırsınız ki samanyolu gündüze dönmüş işte o ışık huzmelerinin içindeki duyguları kim kavrayabilir kim yorum yapabilir ki yazdıklarımın altına yüksek sadakatle ? Sizin değerli yorumlarınızın ışığı altında bir hoş seda bırakmak istedim bende size güzel şiirlerinizin şemsiyesi altında. Saygılarımla dost.
Değerli kardeşim bu kadar güzel sözcüklere yorum yazılırmı ne demeli,öyesine güzel duygular ki her şey ona endekslenmiş.Mutluluklarınız her gün bin kez daha artsın bahar gözlünüz ile.Bir ömür mutluluklar..