(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-BOŞ- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-BOŞ- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
severdim şiirlerini evelden bilmezdin belki karşında oturup gülümserken ama şiirindi gülümseyen güzellikleri betimleyen şimdi hatırladım bak :)) işte böyle kangurum nerde ona söyle ben hüznü seven papağanım hüznü sevmeyenlere söyle... kangurum nerde ...
yüreğine sağlık fadıl arkadaş güzeldi ruhundaydım o anlarda saygılarımla
sairyurek tarafından 11/1/2007 4:06:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
sairyurek tarafından 11/1/2007 4:07:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiirleinizin farklı ve güzel tınısına alıştı artık gönlüm ve ruhum...okumadan olmuyor dostum...teşekkürler...tebrikler...sevgi, selam ve saygılarımla...
hangi tapınaktan çıkardın bu dizeleri...hangi uygarlığın hazinesinde buldun...hangi sarayların ve hangi ormanların serüveninde ateşböcekleriyle soludun...ilk kayalara yazmış olmalısın bu yüreğini...belki de bir akşamüstü hiç bilmediğin bir deniz kıyısındaki kumlara...derken getirdin sözlerini...işte koydun ortaya...şimdi sen yürürsün...belki bir söz dolanır adımlarına...''gitme, gitme derken bir gözleri elâ''...sen de bu yürek varken...inan şairim...bu yürek senin başına bela...
MERT METİN tarafından 8/8/2007 3:38:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
şimdi gördüğüm ne varsa ondan kalma aralık dudaklarından fışkıran bu leylak kokusu ve nasıl açarsa saçlarından geceye giren o uğultu ay halinde güzelleşen bir kadın yolunda güzeldir ölüm
Fadıl Bey merhaba…
Çarpıcıydı dizeler, içinden aşk geçen bir çağlayanı sürükleyerek geçti şiir içimden. İmge yoğunluğunda anlam saklı dizelerdi…
Tebriklerimle. Saygı ve sevgi sizinle olsun.
“çok duymuşluğu vardır tavsayan aşk sözlerini” ne var ki burada anlamı çözemedim.
bilmezdin
belki karşında oturup gülümserken
ama şiirindi gülümseyen
güzellikleri betimleyen
şimdi hatırladım bak :))
işte böyle
kangurum nerde ona söyle
ben hüznü seven papağanım
hüznü sevmeyenlere söyle...
kangurum nerde ...
yüreğine sağlık fadıl arkadaş güzeldi ruhundaydım o anlarda saygılarımla
sairyurek tarafından 11/1/2007 4:06:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
sairyurek tarafından 11/1/2007 4:07:10 PM zamanında düzenlenmiştir.