‘’Sevmek günahsa eğer günahın benim olsun Diliyorum Tanrı’dan mezarım gönlün olsun Herşeyimi adadım sevgilim senin için Ben kendimi adadım sevgilim senin için Ölmeye de razıyım sevgilim senin için’’
AŞK ADAMI
İşçi bir babanın oğluyum Az biraz da olsa Şairim, Karalarım gönlümce.
Çok şarkı bilirim Fakat diyemem sesimin çirkinliğinden... Dilimin döndüğünce İyi okurum şiiri ‘’Aşk Adamıyım’’ ben Adamım hem de... Puştluğu bilmem ! ‘’Adam gibi adam’’larla işim olmaz... ‘’Gibi’’ler, taklitleridir aslının... ***
Çok kadın tanıdım Sevdiler beni. Saçlarını süpürge edip Gönül verdiler minnetsiz. Ne dilediysem razı geldiler, Boyun eğdiler... Ama bir kez bile olsun Pembe yalanlarla süsleyip Çalmadım hayallerini...
Ruhumun, Başka bir kadına ait olduğunu bile bile Geldiler... Gönüllüydüler ezelden... Yani sevdikleri için sevdiler, Çok sevdiler... Farkında değillerdi oysa Beni değil; ADAMLIĞIMI sevdiler...
,,,,,,,,,,
Bense, Bir kez sevdim ömrümce... Yalnızca bir kez verdim gönlümü, Bir peri güzeline... Bir daha da Alamadım geriye!
O istemeden, ben yaptım herşeyi Bırakın ikiletmeyi, Söyletmedim bile, Bir kadının, Erkeğinden bekleyebileceği, En ufak şeyi... ***
Çok param olmadı hiç bir zaman ! Alnımın teri kadar kazandım... Az kazandım, öz kazandım. Çok şükrettim Rabbim’e...
Her biri diğerinden güzel dostlarım oldu. Ekseri, Kadınlar... Aşklarını, acılarını, gizlerini anlattılar... Omzumda ağladılar geceler boyu... Çünkü Biliyorlardı; ADAM’dan geliyordu, Tanrı’nın yüreğiyle dokunduğu Bu ‘’AŞK ADAMI’’nın soyu...
‘’Her biri diğerinden güzel dostlarım oldu’’ demiştim ya... Şükürler olsun ki Tanrı’m muhtaç etmedi beni nağmerde... Ömrümün heybelerine, Paha biçilmez mücevherler koydu... ***
Gün oldu, Alnım secdedeydi bir camide
Gün oldu, Mum ışığında, İkonolar önünde, Aryalar eşliğinde, Şaşkın bakışları arasında, Bizans’ın torunlarının, El açtım Rabbim’e Bir kilisede...
Bazen eşliğinde bir sofrada karnı doyanın, Bazen eşsiz bir resminde doğanın, Kimi gün, elleri oldum, Loş ışıklar altında kadın soyanın ! Kimi gün, hadım oldum karşısında ‘’Parçala beni ‘’ diye, inleyen yosmanın... *** Kimi geceler, Denizlerde sırt üstü yüzerken, Istıraplarıyla birlikte, Aşkını bana sunduğu için, Gökteki yıldızların sayısınca, Dualar edip Rabbim’e...
Kimi geceler, Seksi kadınların, En kıvrak dansları, Yarı çıplak ve dipdiri bedenleriyle Baştan çıkartıp Erkekleri, darma-duman ettikleri diskolarda Kadehimi yudumlarken bile Unutmadım Rabbim’i... ***
Virgül kadar eğmedim, Nokta kadar menfaat için başımı... Onurumla çıkardım Taştan bile aşımı...
Kavramaya çalıştım hep Adına ‘’HAYAT’’ denen Bu karmaşık, Dayatılmış yaşamı... Ve… Çözdüm... ***
Şimdi otuzyedisindeyim ömrün Üstelik, Bekarım... Benden geriye ne kalacak, Zaman biliyor... Azrail, Her an çalabilir kapımı... İşte bu sebeple Ben şimdiden söyleyeyim, Sana en son lafımı; Ne olur Affet gafımı ! Hatalarımı...
Sus... Ne olur sus... Boğazımda düğümleme Sevdama dair kelimelerimin intiharlarını...
SEVMEK GÜNAHSA EĞER; VAROLUŞTAN BU YANA BOYNUMA ASSIN TANRIM AŞK ADAMLARININ BÜTÜN GÜNAHLARINI...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Adamı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Adamı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Defalarca okumamın sebebi her adam gibi adamların romanı olmasıydı şiir,eee birazda serde adamlık var tabi..
Ve adam gibi adamın şiir penceresinden seyreledim adamlıkları ne kalender adamlar var dünyada dedim iç çekerek, iç çektirdi şiir bana çünkü adam gibi adamlar artık ço çok nadir..
Her haliyle kusursuzluğun zirvesindeydi şiir ve içerisinde biz okuyucularla birlikte bizdik şairin tasviri tabiki adam gibi adamsak..
Defalarca okudum ve defalarca haz aldım şiir adına teşekkürler vede tebrikler..
Kutlarım üstat mükemmel dizelerinizi yüreğinize,kaleminize sağlık saygılarımı bırakıyorum bu değerli sayfaya saygılarımla efendim....