Düşündünmü,zamanın neresindesin? Varlığın bir anlam taşımalıdır. Babanın oğulu tanıyamayacağı gün. Dün olmadan, bugün insanı yaşa, Belkide oyunun son perdesindesin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Perde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Perde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşmüş beden toprağa Kelimeler anlamını yitirmiş Adımız kalmış dostun gönlüne sızı Ardımızdan taşa yazmışlar yaptıklarımızı Belki bir mısra ya da beyit Anlamı var mı Yanımızda götüreceğiz flaş bellek misali yaşadıklarımızı Kaçır kaçırabildiğince ölümden güzel dizeleri....
Düşündünmü,zamanın neresindesin? Varlığın bir anlam taşımalıdır. Babanın oğulu tanıyamayacağı gün. Dün olmadan, bugün insanı yaşa, Belkide oyunun son perdesindesin.
Çok güze lve ibret verici mısralardı. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Düşündünmü,zamanın neresindesin? Varlığın bir anlam taşımalıdır. Babanın oğulu tanıyamayacağı gün. Dün olmadan, bugün insanı yaşa, Belkide oyunun son perdesindesin
Kısacık şiirinizle ibretlik bir tablo çizmişsiniz. Ders alınması gereken çok şey var. Saygılar efendim.
değerli mecruh .... ayran içmedik ama ayrı düştük şiirler bakuımından güzel bir şiirdi. ve görülesiydi. bu topraklar bize uzak değil.. tebrikler selamlar.
İbretlik bir durum.. Hassas kalbinizi kutluyorum..Kimseyi kimseye muhtaç etmesin Rabbim..Benlik ve dünya zevkleri ne çok değeri alıp götürüyor bizden.. Bu vesile ile doğum gününüzü kutluyorum.Nice yıllara..Sömestr tatilin ikinci yarısı gelmeyi düşünüyorum.İnş..kutlarız..Slm dua ve sevgilerle dost yürek..Ecrini öp benim için...ESRA
Hayırlı akşamlar Yunus kardeşim.Bir mezarlık ziyaretinde gördüğüm bu mezar taşı beni o kadar etkilediki,bir babaya ne çektirdilerki böyle bir vasiyeti olsun adamın. Böylesi beddualardan Allaha sığınırım
Düşündünmü,zamanın neresindesin? Varlığın bir anlam taşımalıdır. Babanın oğulu tanıyamayacağı gün. Dün olmadan, bugün insanı yaşa, Belkide oyunun son perdesindesin.
OOOFF! VAY BU TAŞA BUNLARI YAZDIRMAYA MAHAL VEREN EVLATLARIN HALİNE :((( İBRET VEREN BİR GÖRÜNTÜ KISA, ÖZ HAKLI DİZELER .RABBİM HAYIRLISINI VERSİN ,TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR..
iyi akşamlar Zehra hanım.Annemizin kızgınlık anında bir tokadında bile,ona kızmak yerine"elin acıdımı"anne diye sorun,diyen bir dinin mensupları olarak bi manzara beni şok etti.
Ah şu nefsimiz keşke onu ön plana çıkarmasak anne baba hayatta iken değerlerini anlayabilsek. Çok kısa ama bir o kadar dolu dolu bir şiir. Tebriklerimle.
Not:Ben nereliydim..?