(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Sende Kaldım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Sende Kaldım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AŞKIN RENGİ NE RENK VARSIN TUTTUĞUN GÜLÜŞTE KURDUĞUN DÜŞTE KALSIN HAZANLARDA SEVİLMEZMİ OKŞADIĞIN GÖZYAŞINDA KALSIN KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİZİ GÖKKUŞAĞI YALNIZCA SİZİN BİR AŞK DİLİYOR YASEMIN.............
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
SONSUZ RENGİN BİRLEŞİMİDİR AŞK diyorum ben de. Aşk renklidir, monotonluktan uzaktır. Gözyaşı olmasa kahkamızın değerini bilir miyiz. Aşkı böylesi üstün kılan renkli oluşu değil midir. Elbette şiirinizde anlatılan bu değil ama ben başlığı görünce aklıma gelenleri yazdım Baki bey. Zaman zaman yaşanan olumsuzlukların neticesinde sitemkar bir şiir düşmüş sayfaya ama eminim ki o da sizi sizin onu sevdiğiniz kadar çok seviyordur. Sevginin değerini bilen insanlar olduğunuza inancımla sevgiler
Sen Ben SENDE kaldım ... Şiirler yazdıran Aşklar vardır. Silinmeyen izleri bir türlü.. Hani dense, dön sevi dolu anlara.. Uyusa akıl, yol verse yüreklere Koşa koşa gelirdim sana, aşkına.... (bu da benden olsun diledi gönül)
KURDUĞUN DÜŞTE KALSIN
HAZANLARDA SEVİLMEZMİ
OKŞADIĞIN GÖZYAŞINDA KALSIN
KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİZİ GÖKKUŞAĞI YALNIZCA SİZİN BİR AŞK DİLİYOR YASEMIN.............
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ
BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN,
BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........