(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hissiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hissiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aa aşk olsun, sevindiğimi yazdım neden alınayım...
birincisi şunu belirteyim, ben şair değilim, birşeyler karalayan bir çırağım, hep de öyle kalacağım! büyük şairler, haklısınız büyük laflar eder, büyük konuşur, hak ettikleri üzre... benim öyle bir iddiam hiç bir zaman olmadı... ikincisi kafamı kuma gömdüğüm falan yok, isteyen istediğini söyler, ben kimden akıl danışırım, kimin lafını üzerime alınırım, alınmam orası tartışılır, nitekim ağzı olan herkes elbet konuşur...boş konuşmaya devam edenler bana kalırsa aynı çemberin etrafında en çok dönenlerdir.. ben işime bakarım, boş işlerle uğraşmaktansa, kalıcı şeylerin altına imzamı atmak bana kalırsa kendi adıma çok daha faydalı... ben söylediklerimle, yazdıklarımla zaten kendimi yeterince anlatabildiğimi düşünüyorum..
niyetim tatışmak değil, haa öyle olsa onu da beceririm ama neden böyle birşey yapayım ki, insanca konuşabilmek, herşey adına iki çift kelam edebilmek varken.. hayat çok kısa sevgili kanatlı ateş, kimseyi kırmaya değmeyecek kadar..
Kemirip dudaklarımızı kanatırcasına, gerçeğin yarınsızlığında üşümek. Notaları eskimiş, dram suskunluğunda solan gül benizlerde ben de gördüm Orkinos'ların kanayarak ölümlerini. Sil baştan yeniden yazılabilse insanın hikayesi kanarmıydık böyle?. Sessiz, kimsesiz ve horlanan bu türkünün adını bir başka türlü koyabilir miydik!?,, Mükemmel bir anlatım. En içten tebriklerimle...
Kimbilir belkide yalnızlık hisleri derinlere gömüyorda, yürekde o derinlikde bir anlaşılmazlık içerisinde kıvranıp duruyordur ve etrafına bir duvar örüyordur. Şiirinizde anlamlı bir derinlik oluşturmuşunuz, yüreğinize sağlık...
mardin vazgeçemediğin memleketin olarak varlığını her daim sürdürecek eminim, istanbul ihtişamıyla dönüp dönüp kendine sürükleyecek seni, buna da eminim... :)