(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diyorumya kafamı kurcalayan tek şey tanımadan sevmek
bazen öyle oluyorki kendini bile tanımıyorsun kendini tanımadığın zamanlarda ya aşık olmuşsundur yada terk edilmişsindir...
karşındakini tanıdğında ya seni seviyordur yada seni sevdiğini zannettirip seni kandırdığını zannediyordur tanıdmadığı sandığın zamanlarda zaten ayrılık kapıyı en şiddetli haliyle çarpıp gitmiştir...
Şarkılar insanlara aşkı anlatır derlerdi de inanmazdım Her defasında güler geçer Sadece dinlemekle yetinirdim Ama sen , İçimdeki çırpınışlarım oldun sankim Ve şarkılardaki anlatmaya çalıştığım dilim Sevmek ya da sevmemek!
depresim ...ikiliem kokuyor tüm mısralar ... tebrikler ...
bu şiiri okurken ahmet arslanın şarkısı geldi aklıma ''ten'' sadece susarak özlüyorum hiç tanımadan ne garip... diye devam eden bir şarkı ... çoğu aşklar hep şarkılarda aranır ve devamı aşığa kalır, kendi şarkısına o devam eder üç noktanın ardından hiç bitmeyecek bir şarkıyla... saygılar...
bazen öyle oluyorki kendini bile tanımıyorsun kendini tanımadığın zamanlarda ya aşık olmuşsundur yada terk edilmişsindir...
karşındakini tanıdğında ya seni seviyordur yada seni sevdiğini zannettirip seni kandırdığını zannediyordur
tanıdmadığı sandığın zamanlarda zaten ayrılık kapıyı en şiddetli haliyle çarpıp gitmiştir...
güzel paylaşımın için teşekkürler