(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUKÛT'LU NÂRÂ'M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUKÛT'LU NÂRÂ'M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sel gibi engine çağlayarak gel, Bahtını bahtıma bağlayarak gel, Halime gülmede ağlayarak gel, Çaresiz çaremi bir kez gelde gör...
KUTLUYORUM YÜREGİNİZİN SESİNİ. ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM. KALEMİNİZ DAİM OLSUN. GELMEZ VEFASIZLAR BİLMEZ Kİ ARDINDA BIRAKTIGI ENKAZI. BİLSEDE HOŞ BAZEN UMURUNDA OLMAZ YA.
Derdin dermanı derdi kalbe salandır, Cemalini görmek sular serpse de sevindirse de biraz, asıl mutluluk bahtına girincedir... Ustaca kaleme aldığınız şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum.Selamlar,saygılar...
Çığlığım hep sessizliikte ve sensizlikte olduğundan,bir türlü duyuramadım sesimi sana.. En iyisi,sen gel bana ve gör bu çığlığımdaki gerçeklerimi.. Duru ,dingin bir çığlık..Şiiri daha da güzel ve okunası kılmış.. Kutluyorum Mustafa Şairimi, Saygılarımla..
yüreğinize sağlık
kaleminiz daim olsun
selam ve saygılar