(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ YILA İŞTİYAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ YILA İŞTİYAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA ARKADAŞIM HER ŞİİRİNİZ BİRİBİRİNDEN GÜZEL HAZ ALARAK ODUKUM ARKADAŞIM YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİN SESİNİ SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUMBİR DEMEKTE BEYAZ GÜL ŞİRİN GÜZELLİĞİNDE USULCA GİDİYORUM HOŞÇAKAL
Mutluluk bankasının sevgi şubesinde, 2011 no'lu hesabınıza, 365 gün daha... yatırılmıştır. Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle.. MUTLU YILLAR... Yine yeni bir yıl var kapımızda. 2011 yılına gireceğimiz şu günlerde istediğiniz her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle. Geleceğinizi oluşturacak her yeni gün bir öncekinden guz...el olsun.sans .bol para,saglik ve mutlulukla kalin.
* * * Yüreğinize sağlık Tarık Bey, gönülden kutlarım üstadım, var olsun değerli yüreğiniz ve de kaleminiz..
* * * *2011 DE BÜTÜN GÜZELLİKLER İNSANLIK ADINA OLSUN* ˚˛*˛°.˛*.˛°˛.*★2011★ YENİYIL'DA★* 。*˛. ˛°_██_*.。*./ ♥ .˛* .˛。.˛.*.★*HERŞEY*★ 。* ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛.* ˛_Π_____.♥GÖNLÜNÜZCE OLSUN♥ ˛* ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •.˛*./______/~\plain*. ˛*.。˛* ˛. *。2011 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...... *2011 UMUTLARINIZI GERÇEKLEŞTİRSİN TEMENNİSİYLE* * YENİ YILINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM* Sağlıklı, sevgilerle, huzur ve mutluluk içinde geçen, uzun bir ömür diliyorum.. Yeni bir yıla girerken, sevgi ve barış olsun dünyada, yüreğimizdeki dua her zaman insanlık için olsun.. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla.. Nice yıllara...
Teşekkür ederim! Saygıdeğer:Güler Öz Hanımefendi! Sizi sayfamda görmekle müşerref oldum, Yeni yılda sizlerinde her şey gönlünüzce olsun, Selam ve saygılarımla....
Uyan artık ey gönül! Giden dönmez geriye, Kır artık kabuğunu, gir artık içeriye,
Aklın öne baksa da bir bak geçen yılına, Yeni yıla iştiyak, umut versin aklına.
Gönlünüze sesleniş harikaydı. Mesajlar vererek gönül sesinizin dizelere aktardığı duygulara beğenerek okudum. Kaleminiz ve ilhamınız daim olsun .Hayırlı cumalar diliyor yeni yılda herşeyin gönlünüzce olmasını istiyorum. Ayrıca güçlü kaleminizden dökülen bu anlam yüklü şiirinizi kutluyorum. Selam saygılar efendim.