(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İTALYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İTALYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim:Sayın:Ferzan Tomruk Beyefendi! Sağ olunuz, var olunuz, sizin tahlilerinizle sayfam onurlanmakta olup, çalışmalarıma ivme oluşmaktadır, selam ve saygılarımla...
MERHABA ARKADAŞIM SAYFANIZA HER GELDİĞİMDE BİRİBİRİNDEN GÜZEL ŞİİRLERİNİZİ BEYENEREK OKUYORUM DUYGULAR BİR SU DAMLASI GİBİ DAMLAMIŞBEYAZ SAYFAYA ARKADAŞIM YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİN SESİNİ SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BİR DEMEKTE BEYAZ GÜL ŞİRİN GÜZELLİĞİNDE USULCA GİDİYORUM HOŞÇAKAL
Adriyatik kıyısı, verimli Po havzası, Ilık kış kurak yazda, Akdeniz’in havası,
Fikir, sanat, hayatta önemli olan ülke, Akdeniz sıcaklığı, İtalyan için ilke,
Beyitlerle mükemmel bir şiirsel tasvir yapmışsınız. Gerçi ben gördüm ama görmeyenler için gitmeye gerek yok. Okadar güzel tanımlamışsınız ki hayran oldum.
Kaleminiz ve ilhamınız daim olsun efendim. Sizi okumak benim için herzaman büyük bir zevk oluyor. Duyarlı gönlünüze selam saygılar.
ah şairim yaktın yüreğimin en kuytu yerinden beni.tarihe dem vuran şehri.Romayı, Roma yapan kavim,aşkların en güzeli yaşandı .sıcak Milona.bu kış günde ruhumu ısıttı.çok güzeldi kalemkârım tebrik ederim..rüya gibi bir yazıt damıtmışsınız yürek mürekkebinizden.sevgiyle kalın hoş kalın....
Tebrikler.