büyük sözü dinleseydik belki biz de iyiydik hani -her koyun kendi bacağından asılır- derler ya ve buna rağmen, biz neden kırarız ki bacaklarımızı yarin yolunda...
çokça mutlu olmak adına çokça göz yaşı dökmek mi reva? yada bizim buralarda her hikaye mi karın tokluğuna? hepsini at bir kenara, bunca soru işareti niye hala koynumuzda?
her acıdan sonra mubah mı suçlu aramak? yada aynaya bakıp bakıp ağlamak mı sadakat? sonra anlamak mı her şeyi yokuşa sürüklenircesine...
insanların birbirine olan mücadelesi mi haram olan? yoksa bakıp eline koluna suçunu yakalaması mı tenhada?
...
ben aslında anladım her şeyi, sonra dönüp söylendim kendi kendime
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Soru İşaretleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Soru İşaretleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kime sorsam bencilliğe karşı ama herkes, siyasi, sosyal, kültürel vb. her noktada birbirinle kapışıyor insanlar birbirini hiç sevmiyor ve en çok sevmeyen kazanıyor...
-niye ki ?