Demek; “Aşk bir safsata! Algısal bir yanılgı!” Temelini temelli, hırsla yıktın öyle mi? “Bu kalbî olguların, sonu imkânsız yılgı!” Bunalım yokuşundan, düze çıktın öyle mi?
Görmez olmuş gerçeği, gözlerin ferli fersiz, “Yön veremem!” diyorsun. “Tutkum; gemsiz, eyersiz!” Çetrefil hikâyende, sıkışıp yerli yersiz; Kalbinin çarpışından, artık bıktın öyle mi?
Temizlendin! Öyle ya, şimdi zihnin pîrüpâk! Kalmadı düşüncende, endişeden tek çapak! Sonra çekip hatıra, ahde bîvefâ kapak; Ruhunu şad ederek, kabre tıktın öyle mi?
Sence ne kadar doğru, evhâmla tüme varış! Yetsin nefsinle kopan, mânâsız özdek yarış! İhtimâl sularını, dolaştım karış karış, Art niyetin diyor ki; “Boşunadır yakarış” Anlayışın tahtını, zora diktin öyle mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLE Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLE Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Severek okudum... Bir daha okudum... Şiirlerinizi okumaya devam ettim... Baktım ki bu şiir iki sefer yayımlanmış (Pasifledikleriniz hariç)... Bir anlam veremedim... Okumaya da devam edeceğim....Selamlar
Şükrü Türkmen tarafından 8/10/2012 4:29:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Temizlendin! Öyle ya, şimdi zihnin pîrüpâk! Kalmadı düşüncende, endişeden tek çapak! Sonra çekip hatıra, ahde bîvefâ kapak; Ruhunu şad ederek, kabre tıktın öyle mi?
Her zamanki gibi, enfesti hocam şiir + yorum yüreğine sağlık;
Şükrü Türkmen tarafından 8/10/2012 4:29:16 PM zamanında düzenlenmiştir.