(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU DÜNYA HEPİMİZE YETER. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU DÜNYA HEPİMİZE YETER. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok konuşan yalanlarıyla Az konuşan suskunluğuyla ağlar
Yüreğimde bitmeyen heceler Sevgiye, barışadır Kardeşçesine Bu dünya yeter hepimize... Yeter ÇOK HAKLISIN KARDEŞİM .BU DÜNYADAKİ HERŞEY HEPİMİZE YETER.ÇOK GÜZEL BİR KONU VE YORUM.TEBRİKLERİMLE
Bu dünya, bu dünyadaki ekmek, bu dünyadaki hava, su bu dünyadaki ışık, bu dünyadaki doğa bu dünyadaki herşey elbette hepimize yeter ... Yeter ki paylaşmayı bilelim ... Şair yüreğine selamlar, sevgiler
Çok konuşan yalanlarıyla Az konuşan suskunluğuyla ağlar
ne anlamlı dizeler...yüreğine sağlık.. bu dünya kime kalmış.. sultan süleymana bile kalmamış.. bizse hala kavga .. cekişme ..yer kapmaya calışırız... cok konuşan yalan konuşur derler... haklısın ... bilende az konuşur...haklısın ..
"Mertler arkadan vurulur" diyorsunuz ya aslında bu bir doğu geleneğidir ( bu söz batı hayranı havası yaratabilir ama değilim.). ispatlıdır, bu durum; doğu halkarında bir pusu kültürü vardır.
Sevgili can dostum Merube; Hocam, Can abim; Sevgili can dostum Güldestan;
Değerli yorumlarınız için çok ama çok teşekkür ettim, sizler varken sesim daha gür çıkacaktır. Can abim ayrıca Kenyanın gerçek acılarla örgülü gözlemleriniz ve duyarlılığınız için teşekkür ederim
Saygımdasınız.
DEVRİM tarafından 8/3/2007 2:13:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kenya'da bir anne düsünüyorum.. bir beebsi kucaginda .. digerleri kosuyor ayyaklari ciplak ..
karsi köyde 3 cocuk ölümüs .. her biri ölüyken bile pstlugu haykirmis o emperyalist alcaklara .. orda yaslanmadan ölmüs hep insanlar .. orda aci baden ezmesi .. kallesligi beyaz insan oynamis .. ondan beyazlari gören cocular kacar hep onlardan ......
simdi yagmur mevsimi .. simdi göletler olusmus ... öyle gördügün her yerde .. orda cöpler yakilir yagmurlu havada pus cökmüs ..o agir oku ... yalinayak camurda kosustu....!ran o cocuklar .. ahh nasil da sevimli ... nasil da güzeller .. üstlerinde yirtik pirtik bir tisört ...
hava agir epey .. cöp kokusu yayilmis .. kurbaglarin sesi yirtarken sessizligi .. ahhh ben simdi susayim......!
SEVGILERIMLE
_ZERRE_ tarafından 8/3/2007 2:07:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel dilekler, umarım bencilliğimiz sona erer... İnsanoğlu var oldukça bitmez bilirim ama dedim ya olması lazım gelen dileklerimiz bunlar... Yüreğine sağlık,tebrikler...
Zaferden sayarlar
Korkaklarsa
Kaçar gölgesinden
korkmadan yaşanası duygular...
sevgiyle...