(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞ BULDUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞ BULDUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili kardeşim sayfama gelmeseydiniz belkide sizi tanıma şerefine erişemeyecektim bu şair arkadaşları okumadıgım anlamına gelmesin ama gerçektende zamanım az oldugu için diyorum ancak not aldıgım şair şaireleri takip edebiliyorum ve de şiirini kalemini yüregini kutluyorum rabbime emanetiz kardeşin hazani
Seven yüreğin aşk acısını çektikten sonra,özlem dolu bekleyişin bitip, canana kavuşmasını güzel sözlerle anlatan dizelerdi. Yüreğinize sağlık kutlarım.Sevgilerimle.
Vuslatın nimetlerini anlatmaya hiç bir kalemin gücü yetmez..
Hasretin kor halden kül olmasına, özlemin doruktan akıp gitmesine duyguların karman çorman halinin armoniye dönüşmesine, ve en önemlisi yakıp tutuşan bir yüreğin ızdırabının dinmesine son veren iksir misalidir vuslat..
Kavuşmanın güzelliğini şiirde şiir diliyle bu kadar güzel anlatan, her haliyle kusursuz bir eser okudum sayfanızda kutlarım TEBRİKLER..
Merhaba yüreğine sağlık değerli dost güzeldi şiir kutlarım kalemini sevgimle her daim mutlu kalın... tekrar tebrik ederim ,anlamlı bir yürek sesiydi. saygılarımla ..
Nice düşler gördüm hayrına yordum
Vuslatı düşünüp hayaller kurdum
Atiye gidecek yolum hoş bulduk.
Hoştu kutlarım abı ..Selam ve dua ile..