Gözlerim ufuklarda yıllardır arar seni Umudu yitirmedim her güne ekliyorum Gör sevda ateşinde çifte kavrulmuş teni Feryadı figan edip, yâr diye bekliyorum.
Utangacın biriydim, bir öpücük dermedim O sırma saçlarına ellerimi sürmedim Varsın sonbahar olsun, zaten yazı görmedim Belkileri saklamak kâr diye bekliyorum.
İster fakire ekmek, ister aşka katık da Umutla yaşamışım, hayat gemim batık da Gönül bu söz dinlemez pusularda yatık da Olur ya bir ihtimal var diye bekliyorum.
Hafızamda saklısın ilâhî kameramda Dinmez sancılar vardır yürekteki yaramda Hayatım bakir geçti hiç olmadım haramda Gelip de helâlim ol, sar diye bekliyorum.
Ciğeri yangınların kabul olur duası Bir karara bağlanır bu vuslatın davası Gönül gözüm açılır derunumun devası Karşımda endamınla dur diye bekliyorum.
İbrahim yüreğinin sesini dinlemekte Hasretlik koca ömrü seninle günlemekte Sensiz olan bu yürek inan ki inlemekte Sonbaharda yuvayı kur diye bekliyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İbrahim yüreğinin sesini dinlemekte Hasretlik koca ömrü seninle günlemekte Sensiz olan bu yürek inan ki inlemekte Sonbaharda yuvayı kur diye bekliyorum.
Bir karara bağlanır bu vuslatın davası
Gönül gözüm açılır derunumun devası
Karşımda endamınla dur diye bekliyorum.
kimi aşk için yanar kimide evlat için çok ğüzel tşk ellerine saglık